MEDIACAP 2012-10-10 - Raport miesięczny za wrzesień 2012
- Utworzono: środa, 10, październik 2012 10:55
typ raportu | Bieżący |
numer | 25/2012 |
data dodania | 2012-10-10T10:55:21 |
spółka | MEDIACAP |
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za wrzesień 2012.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym emitenta, które w ocenie emitenta mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych emitenta.
2011 przyniósł drugi rok łagodnego, jednocyfrowego wzrostu na rynku reklamowym. Równocześnie nadal nie widać jasnego impulsu do przyśpieszonego wzrostu wydatków reklamodawców w 2012, wobec braku istotnego wpływu mistrzostw Europy w piłce nożnej na ogólne inwestycje reklamowe klientów. Należy jednak równocześnie zwrócić uwagę, iż Euro 2012 miało umiarkowany pozytywny wpływ na wzrost wartości w dwóch z segmentów w których działa MEDIACAP SA czyli w marketing eventowy oraz ambient mediach. Na trzecim z naszych rynków - czyli w segmencie kompleksowego doradztwa reklamowego, zauważa się dalszy wzrost oczekiwań klientów co do tzw. zintegrowanych usług, które obok rozwiązań reklamowych dla tradycyjnych mediów uwzględniają działania skierowane do mediów online. Wzrost kompetencji w tym zakresie będzie więc długofalowo kluczowy pod kątem rozwoju biznesu i wzrostu udziałów w rynku.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez emitenta w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
Spółka dokonała następujące publikacje w systemie EBI we wrześniu 2012:
10.09.2012 - RB 24/2012 - Raport miesięczny za sierpień 2012
Zarząd MEDIACAP SA przekazuje do publicznej wiadomości raport miesięczny za sierpień 2012.
Spółka nie dokonała publikacji w systemie ESPI we wrześniu 2012.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
Kluczowymi czynnikami wzrostu wartości spółki pozostaje dywersyfikacja źródeł przychodu oraz poszerzenie bazy klientów. Po przejęciu i udanej restrukturyzacji spółki Scholz & Friends Warszawa spółka w skuteczny sposób działa w trzech segmentach: marketingu eventowym (53% przychodu), kompleksowym doradztwie reklamowym (40%) i niestandardowej reklamie zewnętrznej (7%). W 2012, przy założeniu rentowności w obu podmiotach grupy i wzrostu ich udziałów w rynku, zarząd MEDIACAP SA skupiony będzie na wkroczeniu w kolejny segment rynkowy. Obecnie trwają prace nad programem działań w tym zakresie. Opisane działania w ciągu dwóch lat mają doprowadzić do przeniesienia spółki na parkiet główny GPW.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego.
10.10.2012 - Publikacja raportu miesięcznego za wrzesień 2012
Osoby reprezentujące spółkę:
- Jacek Olechowski - Prezes Zarządu
- Edyta Gurazdowska - Członek Zarządu
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki