• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

TELIANI 2012-10-16 - Korekta raportu okresowego za II kwartał 2011 r.

Korekta raportu okresowego za II kwartał 2011 r.
typ raportuKwartalny
numer16/2012
data dodania2012-10-16T08:40:40
spółkaTELIANI

W związku z przekazaniem niekompletnej informacji na temat charakteru przychodów Spółki w punkcie 3. "Komentarz Zarządu lub osoby zarządzającej Emitenta na temat czynników i zdarzeń, które miały wpływ na osiągnięte wyniki finansowe" Emitent przekazuje korektę raportu okresowego za II kwartał 2011 r.

Było:
W drugim kwartale 2011 roku widoczne stają się efekty poczynionych inwestycji, zmierzających do rozwoju struktury dystrybucyjnej produktów Teliani Valley. W porównaniu do II kwartału zeszłego roku nastąpił wzrost sprzedaży win gruzińskich w ujęciu ilościowym o 51,8%, a w ujęciu wartościowym o 47,7%. Porównując półroczne wartości sprzedaży (I-VI2010 / I-VI2011), to wzrost ilości sprzedaży wyniósł 35%, a wzrost wartości 34%. Z danych tych widać, że oferowane przez spółkę produkty dobrze lokują się na rynku i po słabszym I kwartale (choć także wzrostowym) ich sprzedaż dynamicznie wzrasta.

Jest:
W drugim kwartale 2011 roku widoczne stają się efekty poczynionych inwestycji, zmierzających do rozwoju struktury dystrybucyjnej produktów Teliani Valley. Zaprezentowany w wybranych danych finansowych wzrost przychodów ze sprzedaży wynika pośrednio ze znaczącego udziału w przychodach II kwartału 2011 jednorazowej transakcji pośrednictwa związanej z rozliczeniem dotacji unijnej. W przychodach okresu uwzględniono kwotę 269 tys. zł stanowiącą ok. 30% ogółu przychodów ze sprzedaży, która nie wynikała ze sprzedaży win gruzińskich. Wskazana transakcja nie miała wpływu na zysk netto Spółki i miała charakter niepowtarzalny. Uzupełniając dane zaprezentowane w tabeli wybrane dane finansowe w zakresie ilościowej oraz wartościowej sprzedaży win gruzińskich, Emitent informuje iż, w porównaniu do II kwartału zeszłego roku nastąpił wzrost sprzedaży win gruzińskich w ujęciu ilościowym o 51,8%, a w ujęciu wartościowym o 47,7%. Porównując półroczne wartości sprzedaży (I-VI2010 / I-VI2011), to wzrost ilości sprzedaży wyniósł 35%, a wzrost wartości 34%. Z danych, a także zamieszczonego poniżej wykresu, widać, że oferowane przez spółkę produkty dobrze lokują się na rynku i po słabszym I kwartale (choć także wzrostowym) ich sprzedaż dynamicznie wzrasta.

W załączeniu pełna skorygowana treść raportu okresowego.

Podstawa prawna:
§ 5 ust. 1 pkt. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Osoby reprezentujące spółkę:

  • Adam Sworowski - Prezes Zarządu

Załączniki:

Redakcja

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.