TELIANI 2012-10-16 - Korekta raportu okresowego za II kwartał 2011 r.
- Utworzono: wtorek, 16, październik 2012 08:40
typ raportu | Kwartalny |
numer | 16/2012 |
data dodania | 2012-10-16T08:40:40 |
spółka | TELIANI |
W związku z przekazaniem niekompletnej informacji na temat charakteru przychodów Spółki w punkcie 3. "Komentarz Zarządu lub osoby zarządzającej Emitenta na temat czynników i zdarzeń, które miały wpływ na osiągnięte wyniki finansowe" Emitent przekazuje korektę raportu okresowego za II kwartał 2011 r.
Było:
W drugim kwartale 2011 roku widoczne stają się efekty poczynionych inwestycji, zmierzających do rozwoju struktury dystrybucyjnej produktów Teliani Valley. W porównaniu do II kwartału zeszłego roku nastąpił wzrost sprzedaży win gruzińskich w ujęciu ilościowym o 51,8%, a w ujęciu wartościowym o 47,7%. Porównując półroczne wartości sprzedaży (I-VI2010 / I-VI2011), to wzrost ilości sprzedaży wyniósł 35%, a wzrost wartości 34%. Z danych tych widać, że oferowane przez spółkę produkty dobrze lokują się na rynku i po słabszym I kwartale (choć także wzrostowym) ich sprzedaż dynamicznie wzrasta.
Jest:
W drugim kwartale 2011 roku widoczne stają się efekty poczynionych inwestycji, zmierzających do rozwoju struktury dystrybucyjnej produktów Teliani Valley. Zaprezentowany w wybranych danych finansowych wzrost przychodów ze sprzedaży wynika pośrednio ze znaczącego udziału w przychodach II kwartału 2011 jednorazowej transakcji pośrednictwa związanej z rozliczeniem dotacji unijnej. W przychodach okresu uwzględniono kwotę 269 tys. zł stanowiącą ok. 30% ogółu przychodów ze sprzedaży, która nie wynikała ze sprzedaży win gruzińskich. Wskazana transakcja nie miała wpływu na zysk netto Spółki i miała charakter niepowtarzalny. Uzupełniając dane zaprezentowane w tabeli wybrane dane finansowe w zakresie ilościowej oraz wartościowej sprzedaży win gruzińskich, Emitent informuje iż, w porównaniu do II kwartału zeszłego roku nastąpił wzrost sprzedaży win gruzińskich w ujęciu ilościowym o 51,8%, a w ujęciu wartościowym o 47,7%. Porównując półroczne wartości sprzedaży (I-VI2010 / I-VI2011), to wzrost ilości sprzedaży wyniósł 35%, a wzrost wartości 34%. Z danych, a także zamieszczonego poniżej wykresu, widać, że oferowane przez spółkę produkty dobrze lokują się na rynku i po słabszym I kwartale (choć także wzrostowym) ich sprzedaż dynamicznie wzrasta.
W załączeniu pełna skorygowana treść raportu okresowego.
Podstawa prawna:
§ 5 ust. 1 pkt. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Adam Sworowski - Prezes Zarządu
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki