TROMEDIA 2012-10-29 - Założenia nowej strategii rozwoju TRO MEDIA S.A.
- Utworzono: poniedziałek, 29, październik 2012 13:00
typ raportu | Bieżący |
numer | 53/2012 |
data dodania | 2012-10-29T13:00:49 |
spółka | TROMEDIA |
Zarząd TRO MEDIA S.A. ("Emitent") przekazuje do publicznej wiadomości założenia nowej strategii rozwoju.
Głównym celem działalności Emitenta jest rozwój dotychczasowego biznesu oraz budowa podmiotu spełniającego kryteria wprowadzenia akcji na rynek główny GPW.
W tym celu spółka:
- zamierza intensyfikować rozwój biznesu podstawowego w zakresie obsługi kampanii reklamowych w mediach elektronicznych
- przeprowadza reorganizację grupy podmiotów zależnych - przegląd spółek pod kątem realizacji działań w zakresie ich sprzedaży, konsolidacji lub pozostawienia status quo
- podejmuje aktywne rozmowy i poszukiwania partnerów branżowych
- rozpoczyna przygotowania do przeprowadzenia nowej publicznej emisji akcji
Szczegółowe założenia i kluczowe decyzje dotyczące poszczególnych elementów strategii będą komunikowane na bieżąco. Zarząd uważa, że obecnie Emitent wchodzi w fazę budowy dojrzałego podmiotu zdolnego do rozwoju zarówno organicznego jak i poprzez przejęcia.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect.
Osoby reprezentujące spółkę:
- Barbara Kubiak - Prokurent samoistny
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki