INTELIWIS 2012-08-23 - Zawarcie znaczącej umowy z CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.
- Utworzono: czwartek, 23, sierpień 2012 17:45
typ raportu | Bieżący |
numer | 21/2012 |
data dodania | 2012-08-23T17:45:52 |
spółka | INTELIWIS |
Zarząd Spółki informuje, iż w dniu 22 sierpnia 2012 roku Spółka otrzymała podpisaną umowę ze spółką CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie na wdrożenie i obsługę rozwiązania InteliWISE Live Chat.
Wdrażane rozwiązanie jest jednym z pierwszych wdrażanych w Polsce systemów obsługi klienta nowej generacji, opartych na zintegrowanym oprogramowaniu czatu internetowego oraz Wirtualnym Doradcy (awatarze).
System będzie wspierać sprzedaż oraz obsługę klienta w czasie rzeczywistym, tzn. bez opóźnień związanych z oczekiwaniem na połączenie telefoniczne z konsultantem. Ponadto System będzie umożliwiać komunikację tekstową (czatową) klienta zainteresowanego ofertą na stronie Canal + Cyfrowy, z pracownikiem-konsultantem ale także z Wirtualnym Doradcą (awatarem), w przypadku gdy konsultant będzie niedostępny lub nieobecny.
Wdrażane rozwiązanie LiveChat oparte jest na opatentowanej przez InteliWISE S.A. w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej technologii, o czym Spółka informowała w raporcie bieżącym nr 14/2012 z 19 czerwca 2012 roku.
Zawarcie umowy stanowi efekt realizacji nowej strategii Spółki dotyczącej oferowania rozwiązań wsparcia obsługi transakcji klientów w Internecie, opartych o technologię Live Chat nowej generacji.
W pozostałym zakresie umowa nie zawiera postanowień odmiennych od stosowanych w tego typu umowach.
Podstawa prawna:
§3 ust. 2 pkt. 2 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Marcin Strzałkowski - Prezes Zarządu Spółki
- Marek Trojanowicz - Wiceprezes Zarządu Spółki
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki