EKOBOX 2012-08-31 - Zawarcie znaczącej umowy
- Utworzono: piątek, 31, sierpień 2012 08:33
typ raportu | Bieżący |
numer | 24/2012 |
data dodania | 2012-08-31T08:33:25 |
spółka | EKOBOX |
Zarząd EKOBOX S.A. informuje, że otrzymał w dniu 31.08.2012r. podpisaną umowę na realizacje zadania: "Przebudowa napowietrznych linii elektroenergetycznych 30 kV, 15 kV i 0,4 kV wraz z dowieszeniem przewodu ADSS na terenie RE Miechów"
Stronami umowy są: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, Oddział Skarżysko-Kamienna (Zamawiający) i Ekobox S.A. (Wykonawca).
Wartość umowy brutto wynosi: 3 345 600,00 zł (słownie: trzy miliony trzysta czterdzieści pięć tysięcy sześćset złotych)
Termin zakończenia realizacji robót: 17.12.2012r.
Wybrane istotne warunki umowy charakterystyczne dla tej umowy.
Wykonawca udziela gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 36 miesięcy licząc od dnia odbioru każdorazowego zlecenia
Strony ustalają, że Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy, jeżeli Wykonawca:
a) bez uzasadnionego powodu nie przystąpił do robót lub zaniechał realizacji umowy tj. w sposób nieprzerwany nie realizuje jej przez okres, co najmniej 21 dni,
b) dostarczy i zabuduje na obiekcie materiały i urządzenia o parametrach niezgodnych z zamówieniem,
c) realizuje przedmiot umowy niezgodnie z umową.
W razie odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy, zapłaci on Zamawiającemu karę w wysokości 10% wartości brutto umowy.
W razie odstąpienia od umowy wysokość wynagrodzenia za wykonane prace ustala się na podstawie protokolarnie stwierdzonego stanu zaawansowania prac będących przedmiotem umowy z uwzględnieniem częściowego fakturowania.
W przypadku wstrzymania prac budowlanych będących przedmiotem umowy (bez wglądu na przyczynę) obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie zabezpieczenia wszelkich dotychczas wykonanych prac.
Zamawiający ma prawo odmowy odbioru końcowego w przypadku stwierdzenia wad lub usterek niedających się usunąć w szybkim terminie lub braku możliwości prawidłowej eksploatacji zrealizowanego przedmiotu umowy - dokonując w tym celu wpisu do dziennika budowy.
Strony ustalają, że Wykonawca zapłaci karę umowną:
a) w wysokości 0,2% wartości umowy brutto, za każdy dzień zwłoki w terminie wykonania przedmiotu umowy,
b) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze lub w okresie gwarancji w wysokości 0,2% wartości umowy brutto, za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad.
Jeżeli kara umowna nie pokrywa poniesionej szkody Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 2 pkt. 2. Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Kamil Suchański - Prezes Zarządu
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki