POWERP 2012-09-10 - Raport miesięczny za sierpień 2012 roku
- Utworzono: poniedziałek, 10, wrzesień 2012 16:42
typ raportu | Bieżący |
numer | 28/2012 |
data dodania | 2012-09-10T16:42:52 |
spółka | POWERP |
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc sierpień 2012 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu sierpniu 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Spółka aktywizowała klientów organizując akcję promocyjną w postaci 15 proc. zniżki na wszystkie artykuły biurowe i szkolne dostępne w ofercie.
(3) Spółka podpisała 4 nowe umowy z producentami towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca sierpnia 2012 roku podpisanych 216 umów. Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(4) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie.
(5) W sierpniu spółka kontynuowała realizację projektu związanego z podpisaną umową dotyczącą dotacji z PARP w wysokości 84 tys., o czym Emitent informował w raporcie miesięcznym za luty 2012 r. Projekt dotyczy realizacji narzędzia umożliwiającego w oparciu o zasoby Power Price łatwego tworzenia i edytowania list zakupowych klientów, dzięki czemu możliwe będzie łatwe i szybkie sprawdzenie aktualnych cen dla list zakupowych obejmujących dużą liczbę pozycji. Dzięki wprowadzeniu narzędzia, będzie możliwe porównywanie bieżących ceny z danymi historycznymi (w tym również dotyczącymi innych dostawców. Aplikacja ma za zadanie usprawnić i ułatwić planowanie zakupów klientom, oraz będzie wykorzystywana przez pracowników działu obsługi Klienta PowerPrice. W maju powstała wersja beta urządzenia i obecnie trwają wewnętrzne testy aplikacji przez pracowników PowerPrice.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu sierpniu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 26/2012 z dnia 14 sierpnia 2012 roku, Raport miesięczny za lipiec 2012 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 27/2012 z dnia 14 sierpnia 2012, Raport okresowy za II kwartał 2012 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI 16/2012 z dnia 23 sierpnia 2012 roku, Korekta raportu ESPI nr. 8/2012 na wniosek osoby zobowiązanej
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W sierpniu 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promującej platformę Power Price.
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca września 2012 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
- Piotr Skawiński - Prezes Zarządu
Załączniki:
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki