Udany start produktu Vivid Games
- Utworzono: czwartek, 06, grudzień 2012 15:26
Vivid Games S.A. - bydgoskie studio deweloperskie, które projektuje, produkuje i publikuje gry na konsole, komputery PC oraz MAC i smartfony – w połowie listopada wprowadziło do sprzedaży swój najdroższy produkt – grę Real Boxing. Jak się okazało, produkcja okazała się sukcesem.
„Real BoxingTM to nasza największa i najbardziej cenna marka. Będziemy pracować nad jej rozwojem przez kolejnych kilka lat i z pewnością stanie się ona jednym z filarów Vivid Games” – informuje w komunikacie prasowym Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games S.A. Sama gra to symulator walki bokserskiej. Trafiła do sprzedaży w kanale należącym do Apple (AppStore). Jak informuje Spółka, koszty zwróciły się już po dwóch tygodniach, a na system Android gra ma trafić jeszcze w pierwszym kwartale 2013 roku. Prowadzone są również rozmowy, które mają zaowocować utworzeniem wersji gry na konsolę Sony PlayStation Vita. Jeszcze w tym roku Emitent zamierza dokonać aktualizacji swojego sztandarowego produktu i dodać do niego dodatkową zawartość oraz liczne ulepszenia. „Kilka kolejnych w pierwszym i drugim kwartale 2013. Wszystko to wpłynie pozytywnie na podtrzymanie dobrej sprzedaż” – dodaje prezes.
W trzecim kwartale Spółka wygenerowała 936 tys. zł przychodów (wobec 547 tys. zł dwanaście miesięcy wcześniej) i zamknęła ten okres ze stratą na poziomie 213 tys. zł. Zarząd wskazał jednak, że do wyników Emitenta nie można jeszcze zaliczyć większości przychodów z gier wyprodukowanych w drugim i trzecim kwartale. Sama strata wynikła z wysokich nakładów na promocję i marketing Spółki, przyczyną były także koszty związane z rekrutacją pracowników.
Czy sukces Real Boxing wpłynie na wyniki finansowe? Odpowiedź na to pytanie poznamy wraz z publikacją wyników za IV kwartał br. Spółka prognozuje, że zakończy ten rok z zyskiem na poziomie 0,7 mln zł i przychodami na poziomie 5 mln zł. W raporcie za trzeci trymestr zarząd podtrzymał te szacunki.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki