Strategiczna współpraca
- Utworzono: wtorek, 11, grudzień 2012 08:15
Vidis S.A., dystrybutor sprzętu prezentacyjnego na terenie Polski i krajów sąsiadujących, nawiązał strategiczną współpracę z jednym z największych na świecie dostawców produktów biurowych – ACCO Brands Corporation, firmą o obrotach na poziomie 2 mld dolarów rocznie.
Jak czytamy w komunikacie, owocem wspólnych starań ma być wzrost sprzedaży produktów kontrahenta Spółki w ciągu najbliższych 3 lat. W wyniku umowy, od początku przyszłego roku, ACCO zamknie polskie magazyny i powierzy Vidis dystrybucję oraz logistykę z holenderskiego magazynu i bezpośrednio z fabryk w Europie, Ameryce Południowej i na Dalekim Wschodzie.
Do obowiązków Emitenta z NewConnect dojdzie również kwestia zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego wszystkich produktów ACCO oraz przede wszystkim, promocja we wszystkich kanałach sprzedaży. Vidis, oprócz zapewniania dostępności i dostawy w ciągu 24 godzin, ma również zagwarantować atrakcyjne programy dla partnerów. Czy Spółka jest jednak w stanie zrealizować takie zamówienie? „Firma jest doskonale przygotowana do realizacji umowy. Od dłuższego czasu inwestujemy w powierzchnie magazynowe, infrastrukturę IT oraz w kanał partnerski. Wierzymy, że nasze 8-letnie doświadczenie w importowaniu oraz wprowadzaniu na rynek produktów AV z całego świata pomoże nam wprowadzić nową jakość na rynku asortymentu biurowego w Polsce” – informuje Wiceprezes Zarządu Vidis S.A., Tomasz Kliczkowski.
Wnioski zarządu Spółki nie są trudne do przewidzenia. Wynika z nich, że w wyniku realizacji umowy sprzedaż Emitenta w tym segmencie produktów ulegnie istotnego zwiększeniu. Długoterminowy charakter umowy nie pozwala jednak dokładnie oszacować wartości umowy, ale obie strony są przekonane, ze współpraca pozytywnie wpłynie na ich rozwój. Jak dodaje Tomasz Kliczkowski, prognozy na 2012 rok zostają podtrzymane - „W tym momencie w dalszym ciągu podtrzymujemy prognozy na bieżący rok finansowy. Prognozy na rok kolejny (startujący 1 lipca 2013 r.) nie są jeszcze gotowe. W momencie, gdy będziemy w stanie precyzyjnie oszacować wynik finansowy na kolejny rok obrotowy z pewnością podamy dalsze prognozy finansowe, które z pewnością będą uwzględniały już efekt strategicznej współpracy z firmą ACCO Brands Corporation”.
Produkty Emitenta dystrybuowane są wyłącznie do partnerów handlowych pod ich markami oraz pod marką własną o nazwie Avtek, w ramach której sprzedaje ekrany projekcyjne, uchwyty do projektorów, piloty oraz akcesoria prezentacyjne.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki