Reklamofon prognozuje wyniki na 2013 rok
- Utworzono: piątek, 21, grudzień 2012 16:09
Reklamofon.pl S.A. niedługo oficjalnie zmieni nazwę na PSA Capital S.A. Wraz ze zmianą firmy spółki, zmianie ulegnie oczywiście również przedmiot działalności. Wczoraj wieczorem, Emitent przekazał inwestorom swoje szacunki dotyczące wyników finansowych na przyszły rok.
Jak informuje zarząd, Spółka zakończyła już pierwszy etap budowania portfela inwestycyjnego (tydzień temu informowano m.in. o zawarciu trzech umów za łączną cenę 4,64 mln zł). Udało się nabyć pierwsze istotne aktywa i to właśnie w oparciu o nie sporządzono szacunki.
Jakich więc wyników spodziewają się władze? Zbliżający się rok ma, wedle zaprezentowanych szacunków, zamknąć się z zyskiem netto w wysokości okrągłego miliona zł. Kapitały własne mają osiągnąć na koniec roku sumę 6,9 mln zł. Takie wartości Spółka uzależnia jednak od kilku czynników. Uwzględniają one m.in. wykorzystanie 2,4 mln zł środków planowanych do pozyskania w ramach emisji akcji serii F. Co więcej prognozy opierają się o obecny stan portfela oraz planowaną na pierwszy kwartał 2013 r. dalszą jego rozbudowę. Przewidywanie nie uwzględniają jednak pozyskania finansowania ze środków unijnych (o które Spółka może zabiegać), a także nie zakładają dokonania akwizycji.
Kilkanaście dni temu władze wkrótce już PSA Capital S.A. przekazały również komunikat, w którym poinformowały o zawarciu umowy finansowania inwestycji kapitałowych. Drugą stroną umowy okazał się główny akcjonariusz – Public Shell Advisory (ponad 78 proc. papierów). Dokument zakłada finansowanie inwestycji venture capital Emitenta do kwoty 5 mln zł na okres trzech lat. Na początku grudnia miało również miejsce Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Emitenta. Więcej na temat podjętych uchwał można przeczytać w tym miejscu. To właśnie tam nastąpiła również zmiana w składzie rady nadzorczej. Nieco wcześniej, władze Giełdy Papierów Wartościowych S.A. zobowiązały Spółkę również do sporządzenia analizy sytuacji finansowej, gospodarczej i perspektyw prowadzenia dalszej działalności.
Trzeci kwartał zakończył się 606 tys. zł straty netto.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki