Vivid Games prezentuje wydatki i strategię
- Utworzono: czwartek, 10, styczeń 2013 07:33
W związku z debiutem na NewConnect Vivid Games S.A. zaoferowała inwestorom 8,8 mln akcji serii B po cenie emisyjnej na poziomie 0,34 zł. Walory te nabyło 31 podmiotów, a łączne wpływy z tej emisji wyniosły 2,992 mln zł. Co z tymi środkami zrobiła Spółka?
Zarząd Vivid Games S.A. przekazał wczoraj komunikat odnośnie sposobu wykorzystania środków pozyskanych z emisji akcji serii B. Okazuje się, że lwia część z nich (1,4 mln zł) została przeznaczona na zwiększenie liczby pracowników. Na pozostałe kwestie przeznaczono mniejsze środki, ale i tak ich łączna suma wyniosła około 800 tys. zł. Kwotę 200 tys. zł wydano na rozwój technologii i zakup licencji, 310 tys. zł to koszty promocji, a na zakup sprzętu i oprogramowania wydano 330 tys. zł.
Dodatkowo Spółka poinformował o tym, jakie działania zamierza realizować w bieżącym roku. Jak się okazuje w planach jest m.in., koncentracja na produkcji wysokoprofilowych gier mobilnych (kolejny tytuł ma zostać wydany w ostatnim kwartale tego roku). Emitent planuje także intensyfikację prac rozwojowych nad autorską technologią oraz zwiększenie skali działań promocyjnych. Ma też skupić się na budowie partnerstw strategicznych.
W ubiegłym roku zadebiutował głowny produkt Vivid Games, gra Real Boxing. „Gra została już pobrana w prawie 150 000 egzemplarzy” – informuje w komunikacie prasowym prezes zarządu, Remigiusz Kościelny. Teraz przed Spółką premiera gry na system Android i inne platformy, takie jak PlayStation Vita.
Akcje Vivivd Games S.A. debiutowały na NewConnect z kursem odniesienia na poziomie 34 groszy. Chociaż potem ich cena chwilowo wynosiła nawet 19 groszy, to na środowym wtorkowym zamknięciu jeden papier Spółki był wyceniany na 0,64 zł. Główny pakiet jej akcji należy do prezesa – Remigiusza Kościelnego oraz Jarosława Wojczakowskiego i wiceprezesa – Jarosława Wojczakowskiego, którzy kontrolują 32,12 proc. pakiet.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki