Logintrade po emisji prywatnej
- Utworzono: poniedziałek, 14, styczeń 2013 10:10
Jeszcze pod koniec października ubiegłego roku na naszym portalu informowaliśmy czytelników o planie debiutu na NewConnect spółki Logintrade. Teraz wiadomo, że zakończyła ona ofertę prywatną, pozyskując z niej 701 tys. zł.
Spółka dostarcza dedykowane platformy zakupowe, które w zamierzeniu mają ułatwiać komunikację pomiędzy sprzedawcami oraz dostawcami, a także obsługujące wewnętrzne procesy zakupowe. Firma powstała w 2008 roku i od samego początku działała na rynku e-procurement (elektronicznego zaopatrzenia). Aktualnie dzięki swoim platformom zakupowym Spółka skupia już ponad 25 tys. sprzedających i 1,2 tys. kupujących realizujących 36 tys. transakcji rocznie na kwotę 5,5 mld zł. Wśród jej klientów można znaleźć takie podmioty jak Jeronimo Martins, ING, Grupa JSW czy Bakoma. Swój debiut planuje na luty tego roku. W ofercie prywatnej jej walory nabyło 17 podmiotów prawnych i 17 inwestorów indywidualnych. Objęli 20 proc. instrumentów w podwyższonym kapitale zakładowym.
„Posiadamy autorskie rozwiązanie wspierające procesy zakupowe w segmencie B2B, które jest narzędziem najbardziej rozbudowanym i innowacyjnym na rynku polskim. Środki pozyskane z emisji zamierzamy przeznaczyć głównie na rozbudowę swoich struktur handlowych, co umożliwi nam intensyfikację bezpośrednich działań handlowych na terenie całego kraju i pomoże umocnić pozycję lidera w branży” – tłumaczy w komunikacie prasowym Tomasz Wudarzewski prezes zarządu Logintrade S.A.
W planach Emitenta jest rozbudowa struktur technicznych, głównie w zakresie uzyskania większej ilości wdrożeń platform zakupowych oraz ulepszanie funkcjonalności swojej platformy.
Spółka na koniec 2012 r. wypracowała ok. 1,6 mln zł przychodów i 360 tys. zł zysku netto tym samym realizując przyjęte prognozy.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki