Mobile Factory nie zmieni nazwy
- Utworzono: piątek, 18, styczeń 2013 15:54
W czwartek, 17 stycznia tego roku kontynuowano Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie posiadaczy walorów Mobile Factory S.A. Miało ono jednak dosyć niespokojny przebieg.
Bez problemów przebiegło głosowanie nad odwołaniem pięciu członków rady nadzorczej i powołaniem w ich miejscu nowych osób (Roberta Krassowskiego, Sławomira Kliszko, Janusza Maciejewskiego, Rafała Harasimowicza oraz Mariusza Witkowskiego). Zmiana całego organu nadzorczego to niewątpliwe spore przemeblowanie. Kolejnym krokiem miało być przeniesienie siedziby z Wrocławia do Warszawy. Uchwała miała wejść jednak w życie dopiero z chwilą zarejestrowania przez sąd podwyższenia kapitał w ramach emisji akcji serii E. Nie została ona jednak przyjęta, bo głosujący z 676 tys. akcji wstrzymali się. Zmienić miała się również (na MF S.A.) nazwa Spółki, jednak również ta propozycja nie została przyjęta.
Przegłosowana natomiast została kwestia podwyższenia kapitału zakładowego o nie więcej niż 4,845 mln zł, w ramach emisji prywatnej wspomnianych wcześniej papierów serii E bez prawa poboru. Miałoby ich być maksymalnie 48,45 mln zł. Dodatkowo cena emisyjna została ustalona na 0,1 zł, więc tyle samo ile wartość nominalna. Wszystkie umowy objęcia akcji mają zostać zawarte do 30 czerwca 2013 roku, a wyemitowane instrumenty mają być zdematerializowane i trafić na NewConnect.
Akcjonariusze obecni na zgromadzeniu zatwierdzili również zmiany w statucie. Konkretnie chodzi o rozszerzenie przedmiotu działalności. Dodane zostało 13 punktów, wśród których znalazły się takie pozycje jak leasing finansowy, pozostała finansowa działalność usługowa, działalność holdingów finansowych, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami oraz wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi.
Spółka zamknęła trzeci kwartał z kwotą 55 tys. zł straty netto. Narastająco wygenerowała 90 tys. zł przychodów ze sprzedaży i zanotowała stratę na poziomie 190 tys. zł. Wówczas zarząd poinformował, że choć w relacji r/r w przychodach widoczny był wzrost, to nie był on na satysfakcjonującym i zakładanym w Dokumencie Informacyjnym poziomie. Już wtedy Spółka zakładała zmianę profilu działalności.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki