ICP Group prezentuje strategię
- Utworzono: wtorek, 22, styczeń 2013 15:41
W końcówce września 2012 roku do NewConnect dołączyły papiery należące do ICP Group S.A. Pierwsze transakcje zawarto po cenie równej 2,36 zł, co oznaczało niewielki wzrost - o 0,43 proc. Wczoraj Spółka poinformowała o przyjętej i pozytywnie zaopiniowanej przez radę nadzorczą strategii obejmującej lata 2013 – 2016.
Rozwój w najbliższych latach ma być oparty o trzy filary, a mają być to głównie innowacyjność, sprzedaż i marketing oraz relacje i jakość. Spółka nadal ma działać w obszarze programów lojalnościowych, systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży. Wraz z innym podmiotem wchodzącym w skład grupy kapitałowej ma jednak funkcjonować także w branży programów badawczo-edukacyjnych dedykowanych do sektora farmaceutycznego.
Dodatkowo w kwestii portfolio oferowanych usług Emitent odchodzić ma od wąskiej orientacji produktowej w kierunku usług zintegrowanych i predefiniowanych (pakietowych). Spółka ma również zamiar dążyć do zwiększenia efektywności, a także planuje wejście na „dobrze zdefiniowane nisze rynkowe pozwalające na ograniczenie sezonowości przychodów Spółki (okres wakacyjny)”.
Innowacyjność ICP Group napędzać ma głównie integracja istniejących i tworzenie nowych produktów, wdrożenie narzędzi informatycznych usprawniających m.in. relacje z klientami i zarządzanie sprzedażą oraz potencjalne przejęcia firm o odpowiednim profilu z branży Spółki.
Emitent działa w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży:
- Systemów motywacji i aktywizacji sprzedaży.
- Programów lojalnościowych
- Programów badawczo-edukacyjnych.
Dzięki produktom i usługom oferowanym przez Spółkę, jej klienci mogą zarządzać relacjami ze swoimi pracownikami, partnerami biznesowymi oraz swoimi klientami. ICP Group wdraża programy i realizuje projekty, które powodują m.in. zaangażowanie zmotywowanie pracowników, zdobywanie i lojalizowanie klientów oraz motywowanie partnerów biznesowych.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki