Marka Agroligi wkrótce na rynku
- Utworzono: środa, 27, listopad 2013 06:01
Grupa Agroliga jest zarejestrowana na Cyprze, ale posiada w swoim portfolio pięć ukraińskich podmiotów, które działają przede wszystkim w obrębie Charkowa. Teraz zapowiedziano start z własną marką.
Już w pierwszym kwartale przyszłego roku Emitent planuje otworzenie pierwszego punktu sprzedaży, który mieściłby się w centrum Charkowa. Spółka zarejestrowała już własną markę handlową pod nazwą „Agroliga” i to właśnie pod nią będzie sprzedawać mleko, inne produkty mleczne oraz olej słonecznikowy. Cała operacja ma być sfinansowana ze środków własnych.
„Rozpoczęcie działalności w segmencie marek własnych jest konsekwencją naszych zapowiedzi w strategii ogłoszonej w połowie tego roku. Widzimy duży potencjał we wprowadzeniu lokalnych, ekologicznie czystych produktów w chłonnym regionie Charkowa” – stwierdza w komunikacie Alexander Berdnyk, prezes Agroligi Group Plc..
Celem Spółki jest spozycjonowanie swego produktu, jako ekologicznego i lokalnego wyrobu. Grupą docelową mają być średnio zamożni mieszkańcy regionu Chrakowa. Próbna sprzedaż (która ma ruszyć wraz z początkiem 2014 roku) ma obejmować mleko i produkty mleczne. Docelowo w ofercie znaleźć mają się również oleje słonecznikowe.
Po trzech miesiącach tego roku Grupa miała 11,7 mln euro przychodów ze sprzedaży, 3,65 mln euro zysku operacyjnego i 3,45 mln euro zysku netto. Były to nieco lepsze rezultaty niż dwanaście miesięcy wcześniej. Wtedy m.in. obrót sięgnął 8,9 mln euro, a wynik netto 3,3 mln euro.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki