Tło muzyczne pomoże w zakupach
- Utworzono: czwartek, 13, marzec 2014 13:40
300 tys. zł - tyle mają wynieść w ciągu trzech lat przychody z tytułu umowy abonamentowej, jaką podpisała wczoraj spółka Internet Media Services.
Umowa ta przewiduje, że IMS będzie dla sieci sprzedaży artykułów budowlanych dostarczać dedykowany program muzyczny. Innymi słowy, chodzi o tzw. muzak, tło muzyczne, które umilać ma czas klientom odwiedzającym sklepy. Sklepy te, jak czytamy w komunikacie, rozmieszczone są na terenie całej Polski. Nie podano jednak, o jaką sieć chodzi - w każdym razie o jedną z wiodących.
Audiomarketing to jeden z istotniejszych elementów oferty IMS. Zasadza się on na przekonaniu, zresztą dość dobrze umotywowanym, że odpowiednie tło dźwiękowe i muzyczne wpływa na zachowanie klienta sklepu, np. wywołując przyjemne emocje, dobry nastrój etc.
IMS ma także inne elementy w swej ofercie - np. aromamarketing (czyli marketing zapachowy), a także usługi związane z mobilną telewizją.
Akcje IMS notowane są w prestiżowym segmencie NC Lead. Firma (grupa kapitałowa) odnotowała w ubiegłym roku 31,3 mln zł przychodów (rok wcześniej 26,94 mln zł), wypracowała przy tym 5,16 mln zł EBIT i zysk netto na poziomie 3,69 mln zł dla akcjonariuszy spółki dominującej. Kwoty te rok wcześniej były równe 1,77 mln zł i 1,25 mln zł, a więc niewątpliwie nastąpiła wyraźna poprawa.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki