Udana emisja PlayMakers
- Utworzono: czwartek, 10, kwiecień 2014 12:19
Zarząd notowanej na „małym parkiecie” PlayMakers S.A. poinformował o zakończeniu subskrypcji akcji serii D. Nabywcę znalazły wszystkie papiery.
Decyzję w tej sprawie Spółka podjęła jeszcze pod koniec lutego tego roku (o czym pisaliśmy w tym artykule). Przypomnijmy, że akcjonariusze zdecydowali, iż kapitał zakładowy zostanie podniesiony o kwotę od 250 do 325 tys. zł w ramach emisji od 2,5 do 3,25 mln akcji serii D.
Dziś okazało się, że Spółka przydzieliła wszystkie papiery w subskrypcji, która trwała od 3 do 10 kwietnia br. Co ciekawe, wszystkie akcje nabył tylko jeden inwestor. Cenę emisyjną ustalono na poziomie 0,1 zł, czyli na poziomie równym wartości nominalnej papierów, ale ponad trzykrotnie wyższym aniżeli obecny kurs Emitenta, który wynosi jedynie 0,03 zł.
O PlayMakers wspominaliśmy jeszcze pod koniec marca w kontekście planów powołania przez nią nowej spółki zależnej pod nazwą MediaOutSiders Sp. z o.o. Firma ma trudnić się sprzedażą form reklamowych w ramach usług CloudTV, świadczonych w modelu Overt-The-Top. Ma ona również obsługiwać inne „nowatorskie formy reklamowe”. Prezesa nowego podmiotu wskaże Emitent (PlayMakers ma również posiadać w nim 30 proc. udziałów, a reszta ma być kontrolowana przez inwestorów zewnętrznych).
Przedwczoraj Spółka poinformowała o podpisaniu przez jej podmiot portfelowy – PlayMakers TV Sp. z o.o. w organizacji umowy z Tomaszem Kreczmarek, jako menedżerem odpowiedzialnym za rozwój jej portfolio programowego.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki