Blue Ocean wkroczy w inwestycje?
- Utworzono: wtorek, 12, sierpień 2014 12:39
Blue Ocean Media S.A. zaprezentowała dziś swą strategię, która ma obowiązywać do 2017 roku. Co ciekawe, zakłada ona także działalność inwestycyjną.
Strategia Emitenta i jego rozwój ma opierać się w nowej formie o trzy obszary. Po pierwsze, chodzi o powiększenie wartości zleceń, jakie pozyskiwane są już od bieżących klientów, a także aktywne zdobywanie nowych kontrahentów. Po drugie, Spółka planuje rozwój oferowanych usług w zakresie działań marketingowych, komunikacyjnych i wspierających sprzedaż. Szczególnie ciekawie prezentuje się trzeci segment nowego planu, który zakłada bowiem inwestycje w instrumenty spółek, które posiadają pokrewny lub uzupełniający profil działalności w stosunku do tego, jaki prowadzony jest przez Blue Ocean Media S.A.
Zarząd w komunikacie nie precyzuje szerszej kwestii planowanych inwestycji. Nie wiemy więc, póki co, m.in. jakie pakiety interesowałyby Spółkę, ani czy posiada ona już konkretne cele inwestycyjne. Projekt ma być aktywnie wspierany przez radę nadzorczą, która to na ostatnim walnym zgromadzeniu została uzupełniona o członków, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje.
Wiadomo jednak, że Spółka będzie potrzebowała kapitału, który będzie przeznaczony właśnie na inwestycje bądź na wdrożenie nowych rozwiązań. Ten ma pochodzić głównie ze środków własnych, które skumulowane są z zysku netto z poprzednich lat, a także z finansowania zewnętrznego. Celem nadrzędnym Emitenta ma być rozwijanie własnej sieci reklamy, która obecnie „znajduje się w fazie testów i jest przygotowywana do komercyjnego uruchomienia”.
Finalnie, realizacja strategii ma mieć wymierny skutek. Chodzi o podniesienie wartości Emitenta, szczególnie do takiego poziomu, który pozwoli przenieść notowania na rynek regulowany GPW.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki