Jujubee z nadsubskrycpją
- Utworzono: wtorek, 09, czerwiec 2015 14:18
Spółka Jujubee zakończyła publiczną emisję akcji. Stopa redukcji zapisów inwestorów, którzy brali udział w procesie book buildingu wyniosła ponad 53%.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z zaufania jakim obdarzyli nas inwestorzy. Sprzedaliśmy wszystkie oferowane akcje pozyskując ponad 1,74 mln zł, a zainteresowanie ofertą było dużo wyższe niż pula sprzedawanych akcji. – podkreśla Michał Stępień, prezes zarządu Jujubee. Jujubee uplasowała 830 tys. papierów serii D po 2,1 zł za sztukę. Walory przydzielono 126 inwestorom, którzy łącznie złożyli zapisy na ponad 1 327 tys. akcji.
Pozyskane środki posłużą głównie na dokończenie flagowego produktu spółki – gry „Kursk”. To sfabularyzowana gra przygodowa z elementami grozy i wątkiem szpiegowskim, prowadzona z perspektywy pierwszej osoby w technologii 3D. Przeznaczona będzie głównie dla tzw. gracza hardcorowego. Gra wydana będzie na komputery PC i Mac oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. – Szum medialny wokół gry po opublikowaniu trailera przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Nie spodziewaliśmy się że Kursk wywołała tyle kontrowersji zwłaszcza w mediach rosyjskich i polemik. To najlepsze potwierdzenie, że pomysł był trafiony w dziesiątkę. – podkreśla Michał Stępień, prezes zarządu Jujubee.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki