Blue Ocean Media S. A. zwiększa przychody
- Utworzono: wtorek, 18, sierpień 2015 16:46
Spółka Blue Ocean Media S.A. po II kwartałach 2015 r. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 1,86 mln zł, co oznacza wzrost o 24 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zysk netto po II kwartałach 2015 r. ukształtował się na poziomie 128 tys. zł.
Jak podała Spółka w komunikacie kwartalnym miały koszty usług obcych, oraz wynagrodzenia. Jak podkreśliła Spółka wzrost kosztów działalności operacyjnej był znacznie mniejszy niż zanotowany w tym samym czasie wzrost przychodów.
W samym II kwartale 2015 r. Blue Ocean Media wypracowała zysk netto w wysokości 218,1 tys., czyli ponad 575 proc. więcej niż w II kwartale 2014 r., zaś przychody wyniosły 1 107,8 tys. zł., czyli były o 53 proc. większe niż w analogicznym okresie roku ubiegłego, kiedy wypracowane zostało 719,7 tys. zł.
- „Odczuwamy coraz większe ożywienie na rynku deweloperskim, gdzie kierowane są nasze usługi, dzięki czemu zanotowaliśmy jeden z lepszych kwartałów w historii Spółki” – mówi Marta Skawińska, Prezes Zarządu Blue Ocean Media. – „Dzięki doświadczeniu i inwestycjom w zespół w poprzednich kwartałach, udało się również utrzymać koszty pod kontrolą, dzięki czemu nasza rentowność powinna stopniowo rosnąć, co będzie miało przełożenie na poziom zysku netto na koniec roku” – dodaje Marta Skawińska.
Jak podkreśliła Spółka w raporcie kwartalnym, kontrakty jakie zawiera Blue Ocean Media w większości przypadków są rozliczane po zrealizowaniu usługi lub etapami, w zależności od postępu wykonanych prac. Wynik netto zanotowany po II kwartałach 2015 r. przez Spółkę to efekt rozpoczęcia realizacji dużych, kosztownych zleceń, które zostaną rozliczone w kolejnych kwartałach, a których koszty emitent poniósł w pierwszych sześciu miesiącach 2015 r.
Jednym z większych kontraktów jaki zawarła Spółka w tym roku, było podpisanie dwóch umów ze spółkami zależnymi firmy dewelopersko-realizacyjnej NDI S.A. o łącznej wartości 925 590 zł. W ramach zawartego kontraktu Blue Ocean Media S.A. wykona kompleksową obsługę marketingową inwestycji prowadzonych przez firmę NDI.
Blue Ocean Media S.A., której akcje zadebiutowały na rynku NewConnect w kwietniu 2013 r. konsekwentnie zwiększa skalę działalności, co wynika z sukcesywnego wzrostu obsługiwanych podmiotów w branży nieruchomościowej, jak i przyrostu wartości poszczególnych zleceń, jakie są realizowane dla obsługiwanych już podmiotów.
Podstawową działalność Blue Ocean Media S.A. stanowi świadczenie kompleksowych usług marketingowych skierowanych do podmiotów działających w branży nieruchomości. Celem działalności Blue Ocean Media S.A. jest wsparcie klientów w formułowaniu treści i takim wyborze formy przekazu informacji, by była ona możliwie najskuteczniejsza w realizacji założonych przez klienta celów. Z tego powodu Blue Ocean Media S.A. oferuje swoim klientom nadzór nad całością procesu działalności marketingowej, począwszy od przygotowania strategii działań, po ich realizację oraz ocenę efektywności.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki