Jujubee promuje swój nowy produkt
- Utworzono: środa, 25, maj 2016 09:42
Jujubee kontynuuje zaawansowane prace nad grą KURSK. W minionym tygodniu gra promowana była na konferencji DevGAMM w Moskwie, zaś w tym na konferencji Digital Dragons w Krakowie, której sponsorem jest Jujubee.
– Goście odwiedzający nasze stoisko w ramach moskiewskich targów DevGAMM, mogli zapoznać się z tytułami, nad którymi właśnie pracujemy – mówi Michał Stępień, prezes Jujubee. – Szczególnie przy tej konferencji istotny był dla nas odbiór gry KURSK – pierwszej gry dokumentalnej, która opowiada o zatonięciu rosyjskiego okrętu atomowego na morzu Barentsa w 2000 roku. Od momentu zaanonsowania, tytuł cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Obecnie jesteśmy w trakcie rozmów z potencjalnymi wydawcami, ale priorytetem są dla nas targi Gamescom, na których udostępnimy graczom grywalne demo produkcji – dodaje prezes.
Moskiewska edycja konferencji DevGAMM, trwająca od 12 do 13 maja, dedykowana była profesjonalnym gamedeveloperom, gemadevom z branży indie, producentom oraz wydawcom. W ramach wydarzenia Jujubee zaprezentowało 2 inne tytuły, nad którymi obecnie pracuje – Realpolitiks oraz „Take Off - The Flight Simulator” przygotowywanego na zlecenie niemieckiego partnera Astragon Entertainment. Premiera trzeciego, wspomnianego wyżej „Take Off - The Flight Simulator”, zapowiedziana jest na 9 czerwca.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki