Columbus Energy S.A. utrzymuje wzrost sprzedaży
- Utworzono: piątek, 09, wrzesień 2016 09:41
Columbus Energy S.A. kontynuuje realizację swojej nowej strategii rozwoju opartej na nowym produkcie - „Abonament na Słońce”. Spółka umacnia również swoją pozycję rynkową w sektorze sakralnym.
Nowy produkt Emitenta o nazwie „Abonament na Słońce”, daje przede wszystkim niezależność od regulacji prawnych w zakresie prawa energetycznego, niezależność od dotacji dla właścicieli domów jednorodzinnych oraz stwarza Spółce możliwość praktycznie nieograniczonej ilości montaży instalacji fotowoltaicznych. We wrześniu 2016 r. Columbus Energy S.A. rozpocznie pierwsze montaże instalacji fotowoltaicznych i będą one finansowane z własnych środków. Emitent ma w planach wykonanie pilotażowo ponad 100 realizacji, dzięki którym będzie mógł również przetestować wdrożony system rozliczeń. Prognozy finansowe Columbus Energy S.A. na lata 2016-2020 zakładają zrealizowanie montażu 50.000 instalacji w tym okresie.
„Montaż instalacji fotowoltaicznej w abonamencie to wyprzedzenie rynku o rok, może nawet dwa. Udało nam się przygotować taką formułę produktowo-sprzedażową, która po prostu działa i jest skalowalna. Oczywiście, jeszcze dużo pracy przed nami, aby przejść z etapu pilotażu do stabilnego rozwoju, ale właśnie tym momentem będzie montaż pierwszych instalacji w ramach abonamentu, a będzie to już we wrześniu. Jesteśmy na etapie oczekiwania na zamówione komponenty oraz budowania szczegółowego harmonogramu razem z klientami. Jak na razie wszystko idzie zgodnie z planem. Po pierwszych 100 montażach przyjdzie czas na sprawdzenie informatyzacji procesów rozliczeniowych z klientami i jeśli wszystko będzie jak należy to rozpoczniemy już działania na pełną skalę.” - stwierdza Dawid Zieliński, Prezes Zarządu Spółki Columbus Energy S.A.
Spółka umacnia swoje relacje w sektorze sakralnym i konsekwentnie rozwija w nim sprzedaż, osiągając przy tym bardzo dobre wyniki finansowe, dzięki umiejętności efektywnej adaptacji produktu do oczekiwań sektora. Łączna wartość zakontraktowanych umów Columbus Energy S.A. w sektorze sakralnym oraz B2B w drugim kwartale 2016 r. wynosi ponad 7 mln zł netto, a w samym lipcu br. portfel zamówień Emitenta zwiększył się o 1,8 mln zł netto. Spółka wykonała w lipcu 2016 r. instalację o mocy 10 kWp na budynku Episkopatu Polski w Warszawie i otrzymała bardzo cenne referencje z tego przedsięwzięcia, wzmacniając tym samym swoją pozycję rynkową w sektorze sakralnym. Zarząd Columbus Energy S.A. dostrzega niezwykle wysoki potencjał tego sektora, który zamierza wykorzystać poprzez odpowiednie rozwijanie i dopasowywanie swojej oferty do wymagań rynkowych. W najbliższym czasie Emitent rozszerzy swoje portfolio produktowe dla sektora sakralnego o pompy ciepła i częściową termomodernizację dla budynków kościelnych.
„Sektor sakralny może otrzymać 85% dotacji na Odnawialne Źródła Energii. Trudności, jakie ma ten klient, to wyłożenie pierwszego kapitału na inwestycje w prace projektowe i przygotowanie wniosków o dotacje. Niejednokrotnie jest to niemała kwota, która stoi na przeszkodzie do podjęcia decyzji o zakupie. Jesteśmy na etapie konsultacji nowego rozwiązania, formy ubezpieczenia tego pierwszego kapitału, gdyby klient nie mógł otrzymać dotacji z dowolnego powodu. W ciągu kilku tygodni, dzięki temu rozwiązaniu, sprzedaż powinna kilkukrotnie się jeszcze zwiększyć.” -zakończył Zieliński.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki