Jujubee zapowiada dwie premiery na 2017 r.
- Utworzono: wtorek, 06, grudzień 2016 15:33
Jujubee wspólnie ze swoim rosyjskim wydawcą podjęli decyzję, że premiera gry „Realpolitiks” na urządzenia stacjonarne nastąpi w lutym przyszłego roku. Na fali dużego zainteresowania tytułem, polskie studio przygotowało dla przyszłych fanów niespodziankę – na pierwszą połowę 2017 zaplanowało ukończenie prac nad wcześniej niezapowiadaną wersją mobilną gry. Z kolei w drugiej połowie przyszłego roku możemy spodziewać się premiery największego hitu, przygodowo-dokumentalnej gry „KURSK”.
Jujubee ogłosiło, że „Realpolitiks”, którego globalnym wydawcą jest rosyjski 1C Publishing EU, doczeka się wersji na urządzenia mobilne z systemem iOS i Android. Trafi ona na rynek w pierwszej połowie 2017 roku. Wcześniej tytuł wyjdzie na komputery PC, Mac oraz Linux, a dokładną datę premiery poznamy już wkrótce. - Po konsultacjach z 1C Publishing EU zdecydowaliśmy, że strategię czasu rzeczywistego „Realpolitiks” wydamy w lutym 2017 r. Jest to optymalny termin, który z jednej strony pozwala nam na należyte zadbanie o jakość dodatkowych wersji językowych i daje czas na przygotowanie ewentualnych wydań pudełkowych, z drugiej zaś nie skazuje gry na konieczność konkurowania z głośnymi produkcjami oferowanymi odbiorcom w okresie świątecznym. Wielu naszych fanów ucieszy także informacja, że podjęliśmy decyzję o wyprodukowaniu wersji mobilnej, która ukaże się jeszcze w pierwszej połowie przyszłego roku – mówi Michał Stępień, prezes spółki Jujubee.
„Realpolitiks” ma być gratką dla fanów gier strategicznych, bo umożliwi odbiorcom wcielenie się w rolę przywódcy jakiegokolwiek współczesnego państwa i zmierzenie się z podobnymi wyzwaniami przed jakimi stają wielcy tego świata. Gracz będzie mógł sprawdzić na własnej skórze jak radzi sobie z takimi kwestiami jak wojna z terroryzmem czy problem migracji i przekona się, że zapewnienie dobrobytu obywatelom może być nie lada wyzwaniem. - Bez wątpienia osadzenie głównej kampanii we współczesnych realiach to olbrzymi atut tej produkcji i coś czego brakowało na rynku. Jak sądzimy ten element w dużej mierze zadecydował o sporym zainteresowaniu naszą nadchodzącą produkcją – tłumaczy prezes.
Przyszły rok będzie intensywny dla katowickiego studia także za sprawą zapowiedzi wydania największego tytułu gamedevelopera – gry przygodowo-dokumentalnej „KURSK”. Jak podała spółka, premiery możemy się spodziewać już w drugiej połowie 2017 r. „KURSK” wyjdzie jednocześnie na komputery PC, Mac oraz konsole PS4 i XboxOne. Wcześniej jednak powinniśmy poznać wydawcę gry. – Zainteresowanie tym tytułem, co zrozumiałe, jest spore. Mierzymy jednak wysoko i nie śpieszymy się. Czas działa na naszą korzyść. Czym bardziej zaawansowana gra, tym nasza pozycja negocjacyjna rośnie, a zależy nam na dobrej promocji i wersji pudełkowej, która to ostatnia wymaga sporych nakładów – dodaje Michał Stępień.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki