Madkom z większym portfelem zamówień
- Utworzono: wtorek, 03, styczeń 2017 14:56
Spółka MADKOM S.A. podpisała umowy na dostawę swojego oprogramowania do kolejnych urzędów oraz świadczenie usług opieki technicznej. Łączna wartość pozyskanych kontraktów wynosi blisko 0,45 mln zł brutto.
Pod koniec grudnia 2016 r. w wyniku wygrania postępowań przetargowych MADKOM S.A. podpisała umowy na dostawę swojego oprogramowania SIDAS Nieruchomości dla Urzędu Gminy Iwanowice oraz Urzędu Miejskiego w Słomnikach. Spółka dostarczy również i wdroży ten System oraz opracuje i uruchomi e-usługi publiczne na platformie ePUAP z zakresu podatków, opłat lokalnych i nieruchomości w Gminach Młodzieszyn, Rybno, Sochaczew, Miasto Sochaczew, Nowa Sucha oraz Iłów. Emitent zawarł także umowę z Zarządem Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie na świadczenie usług opieki technicznej w zakresie serwisowania użytkowanego przez ten podmiot Systemu SIDAS. Pozyskanie kolejnych zamówień jest zgodne ze zaktualizowaną Strategią Rozwoju Spółki i pozytywnie wpłynie na jej wyniki finansowe w kolejnych kwartałach.
„Bardzo nas cieszy fakt pozyskiwania nowych zamówień, bowiem dowodzi to, że praca z Klientami i reagowanie na ich potrzeby przynoszą nam oczekiwane zamówienia. Proces pozyskiwania zamówień wydłużył się względem oczekiwanego przez nas harmonogramu, jednak fakt, iż zamówienia płyną teraz regularnym strumieniem, stabilizuje napiętą sytuację, którą odczuła cała branża. Pierwszy kwartał bieżącego roku powinien być kompletną odmianą dla naszych wyników i widocznym sygnałem, że zaczynamy rosnąć.” - mówi Grzegorz Szczechowiak, Prezes Zarządu Spółki MADKOM S.A.
Oferta Konsorcjum MADKOM S.A., Madkom Sp. z o.o. oraz spółki wchodzącej w składy Grupy Kapitałowej MADKOM S.A. na przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń w zakresie e-administracji dla pracowników Jednostek Samorządu Terytorialnego województwa Mazowieckiego została wybrana jako najkorzystniejsza. Spółka umacnia swoją pozycję rynkową w obszarze szkoleń dla sektora publicznego, bowiem pod koniec 2016 r. udało jej się pozyskać zamówienie o wartości 226 tys. zł brutto na przeprowadzenie szkoleń dla pracowników JST z województwa Małopolskiego oraz wygrać inne postępowanie przetargowe, z którego kwota wynagrodzenie wyniesie ponad 250 tys. zł brutto.
Emitent realizuje obecnie działania mające na celu dalsze zwiększanie backlog’u zamówień. Efektem prowadzonej aktywności w obszarze handlowym było pozyskanie w 4 kw. 2016 r. kontraktów na dostawę własnego oprogramowania lub jego modernizację, których łączna wartość sięgnęła 1,36 mln zł. Zgodnie ze zaktualizowaną Strategią Rozwoju MADKOM S.A. na lata 2015-2020 Spółka dąży do zwiększenia wartości przychodów stałych z umów serwisowych oraz chce maksymalnie efektywnie wykorzystać fundusze unijne. Plany Emitenta zakładają pozyskanie nowych kontraktów na kwotę minimum 10 mln zł oraz zdobycie zamówień na dostawy systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentami u nowych klientów w liczbie co najmniej 100 urzędów w 2017 r. Dzięki temu MADKOM S.A. będzie mógł zwiększyć rentowności w zakresie wpływów ze stałych umów serwisowych, a generowane z nich przychody będą pokrywały koszty działalności. Emitent zamierza także zdobyć zamówienia z funduszy RPO województw, które zakończyły oceny w konkursach i przyznały już dofinasowania na lata 2016-2018. Celem Spółki jest pozyskanie w tym segmencie zamówień o wartości 6 mln zł netto i ich realizacja w latach 2017-2018.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z sukcesywnego umacnianie się w obszarze szkoleniowym, bowiem to bardzo dochodowa gałąź biznesu, a jednocześnie trudno tu o konkurencję posiadając tak bogate doświadczenie jak nasze. W ostatnich latach realizowane kontrakty dały nam bardzo duży zastrzyk wiedzy, którą teraz z sukcesem wykorzystujemy do rozwoju nowego biznesu. Nadchodzące lata będą stanowiły duże wyzwanie dla branży, gdyż nie daje się już sprzedawać słabych produktów i usług - Klienci tego po prostu nie kupią.” - dodaje Prezes Szczechowiak.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki