Bloober Team sam wyda swoją najnowszą produkcję
- Utworzono: czwartek, 14, grudzień 2017 16:20
Bloober Team zdecydował o samodzielnym wydaniu “Layers of Fear: Legacy” na Nintendo Switch. Rozwiązując umowę z Aspyr, Bloober Team liczy na to, że ogromne zainteresowanie wokół zremasterowanej wersji gry przeznaczonej ekskluzywnie na Switcha przełoży się na znakomite wyniki sprzedażowe, a co za tym idzie większą marżę. “Layers of Fear: Legacy” zadebiutuje w pierwszym kwartale 2018 r.
- Rozwiązanie umowy z Aspyr przebiegło w bardzo przyjacielskiej atmosferze. Wciąż pracujemy z nimi nad promocją “LOFa” w wersjach na inne platformy i oczywiście nad promocjami “>observera”, który radzi sobie zdecydowanie lepiej, niż wynikałoby to z reakcji naszych Akcjonariuszy. Podejmując tę decyzję zrezygnowaliśmy z ustalonej w umowie płatności gwarantowanej, wierzymy jednak, że dzięki większej marży będziemy mieli znacznie lepszy wynik finansowy na tym tytule. Zdecydowaliśmy o samodzielnym wydaniu “Layers of Fear: Legacy” ze względu na olbrzymi potencjał rynku. Wciąż brakuje wysokiej jakości horrorów na Nintendo Switch. Moment na wydawanie gier na najnowszą konsolę jest bardzo dobry – mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team. Japoński koncern poinformował niedawno, że do marca 2019 wyprodukuje nawet do 30 mln egzemplarzy swojego urządzenia. Do końca marca 2018 roku na rynku będzie około 14 milionów egzemplarzy Nintendo Switch, co oznacza, że produkcja Switcha w przyszłym roku wzrośnie o ponad 200%. – Aspyr pozostaje naszym strategicznym partnerem, i w zakresie pozostałych gier współpraca będzie kontynuowana bez zmian – dodał Piotr Babieno.
Przeportowanie i pełne odświeżenie gry nie wiązało się ze znaczącym obciążeniem dla spółki. Grywalną wersję „Layers of Fear: Legacy” na Nintendo Switch, Bloober Team pokazał na wrześniowych Tokyo Game Show – najważniejszych japońskich targach branżowych. Tytuł został przyjęty entuzjastycznie przez graczy i dziennikarzy branżowych. Odświeżony wygląd gry oraz wysoka rozpoznawalność dzięki „Layers of Fear” w edycji na komputery PC/konsole, a także towarzyszące pokazowi w Tokio akcje promocyjne (m.in. wielki banner z „Layers of Fear: Legacy” wyeksponowany przez organizatorów Tokyo Game Show przy wejściu na targi) zapewniły bardzo dobry odbiór grze i widoczność Bloober Team.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki