QubicGames już niebawem zaprezentuje sie w Japonii
- Utworzono: wtorek, 05, czerwiec 2018 15:19
Gra Robonauts już 21 czerwca zadebiutuje na konsoli Nintendo Switch w Japonii. Dwa tygodnie wcześniej, czyli już w najbliższy czwartek, gra będzie dostępna w przedsprzedaży. Cena gry została ustalona na 980 JPY. Jest to debiut QubicGames w roli wydawcy na rynku japońskim.
Gra Robonauts sprzedała się w Ameryce Północnej, Europie i Australii już w prawie 40 tysiącach sztuk i wygenerowała najwyższy przychód ze wszystkich gier oferowanych przez QubicGames na platformie Nintendo Switch. Tym bardziej oczekiwania przed premierą w Japonii rosną.
„Zaczynamy od mocnego uderzenia w Japonii i wydajemy na początek jeden z dwóch najlepszych i najbardziej przychodowych tytułów QubicGames na konsoli Nintendo Switch. Jest to dla nas bardzo istotny moment. Dotychczas sprzedawaliśmy z sukcesem nasze gry na konsolę Nintendo 3DS w Japonii przez wydawców, teraz sami wydajemy naszą grę na jednym z największych rynków Nintendo.” – powiedział Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Jednocześnie cały czas trwa ekspansja QubicGames na rynku gier oferowanych na konsolę Nintendo Switch. W drugim kwartale spółka wydała i wyda kolejne tytuły – Pirates: All Aboard, Jumping Joe & Friends oraz One Strike. QubicGames ma za sobą bardzo udaną promocję Robonauts (gra pod koniec kwietnia znalazła się w rankingu najlepiej sprzedających się gier w sklepie Nintendo eShop, w Europie plasując się na 2., a w Stanach Zjednoczonych na 11. miejscu). Obecnie trwa kolejna promocja gier Astro Bears Party i Robonauts, w ramach której gra Astro Bears Party znajduje się na 6. miejscu najchętniej kupowanych tytułów w Stanach Zjednoczonych w dystrybucji elektronicznej na konsoli Nintendo Switch.
„Spółka przekracza kolejne bariery sprzedaży na konsoli Nintendo Switch. W pierwszej połowie maja osiągnęliśmy pułap 100.000 sumarycznie sprzedanych gier na platformę Nintendo Switch, a liczba ta dynamicznie rośnie. Nasza strategia przewiduje wprowadzanie kolejnych tytułów zarówno w Ameryce Północnej, Europie jak i Japonii. Przed sobą mamy także większe produkcje, w szczególności Myths and Dungeons, które będą kolejnym krokiem milowym w rozwoju Spółki.” - dodaje Jakub Pieczykolan.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki