Dobre wyniki Creepy Jar
- Utworzono: środa, 07, listopad 2018 16:49
Spółka Creepy Jar zrobiła w trzecim kwartale 2018 r. blisko 1.7 mln zł. To efekt świetnego przyjęcia gry GREEN HELL, która w wersji early access została kupiona już w blisko 120 000 egzemplarzy. Koszty produkcji gry wraz z marketingiem zwróciły się w sześć tygodni od premiery gry, która miała miejsce pod koniec sierpnia bieżącego roku.
Przy przychodach ze sprzedaży produktów na poziomie 2,64 mln zł, Creepy Jar wypracował w III kw. 2018 r. ponad 1.69 mln zł zysku netto. Zysk na sprzedaży wyniósł w omawianym okresie 1.85 mln zł.
- Jesteśmy zadowoleni z wyników, zarówno jeśli chodzi o finanse jak i liczbę sprzedanych egzemplarzy gry. Przed nami promocja związana z rocznicą odzyskania niepodległości i kolejne aktualizacje , co powinno przełożyć się na wzrost sprzedaży. Nie boimy się o prognozy sprzedaży. Wydaje się, że uda się je zrealizować dużo wcześniej niż zakładane 12 miesięcy od dnia premiery, a dodając do tego prawie 300 000 osób na wishlist, jesteśmy spokojni o ten i przyszły rok- komentuje Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar.
Do wiosny 2019 r. Green Hell czeka aż 5 dużych aktualizacji GREEN HELL . Gra trafiła na rynek w wersji early access 29 sierpnia. Od początku trafiła do czołówki bestsellerów platformy Steam i znajduje się tam już 12 tydzień. Grę oceniło już ponad 1770 graczy, a średnia ocen to wciąż ponad 8.4.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki