JR Holding angażuje się w SpeedGames
- Utworzono: środa, 11, wrzesień 2024 05:13
Rozwijane od kilku lat przez Kubę Przygońskiego i Dawida Steckiego wspólnie z marką TikTok oraz Nadią Smolarek eventy motoryzacyjne pod nazwą SpeedGames pozyskały nowego partnera – udziałowca, jest nim zarządzana przez Januarego Ciszewskiego firma inwestycyjna JR Holding. Wyścigi gwiazd to elitarne wydarzenia, które dzięki zmaganiom gwiazd i influencerów w zawodach, profesjonalnym pokazom driftingu oraz przejazdom supersamochodów promują sporty motorowe.
Kuba Przygoński to polski kierowca rajdowy, były motocyklista, Mistrz Polski w Driftingu, wielokrotny uczestnik Rajdu Dakar, pod jego auspicjami organizowane są eventy pod nazwą SpeedGames, będące rywalizacją największych gwiazd i influencerów na torze. Dotychczas odbywało się pięć imprez rocznie, na torze Modlin, w których uczestniczyła plejada gości ze świata biznesu, show biznesu i szeroko pojmowanej rozrywki w tym takie gwiazdy i influencerzy jak Dorota Gardias, Michał Koterski, Joanna Przetakiewcz, Wiktoria Gąsiewska, Kickster, Gała, Poczciwy Krzychu, Wersow i wiele innych. Uczestnicy ścigali się w Wyścigu Gwiazd, poza tym publiczność mogła obserwować treningi oraz liczne pokazy związane z motoryzacją. Wydarzenia były relacjonowane w telewizji Polsat.
W 2023 roku SpeedGames będą ponadto organizatorem Dfitingowych Mistrzostw Polski (DMP) zawodników profesjonalnych. W związku z tym w najbliższym sezonie wydarzenie przyjmie formę pierwszego w Polsce Festiwalu Motoryzacji, będą to dwudniowe eventy, na czterech polskich torach. Organizatorzy przewidują, że każde z wydarzeń odwiedzi około 50 tysięcy widzów, którzy oprócz DMP i zmagań gwiazd w SpeedGames, będą mogli obserwować również pokazy ponad 100 supersamochodów w car-show oraz odwiedzić strefę gastro.
- Zaprosiliśmy do współpracy Januarego wraz z JR Holding ze względu na jego doświadczenie we współpracy z influencerami oraz wiele synergii, jakie zamierzamy razem wykorzystać rozwijając eventy w tym roku. Poszerzenie formuły SpeedGames pozwoli nam zrealizować budżet kilkunastu milionów zł obrotów – deklaruje Dawid Stecki współzałożyciel i CEO SpeedGames.
Organizatorzy zamierzają pozyskać kolejnych inwestorów. Partnerem wydarzeń jest platforma TikTok, która zapewnia obszerne pokrycie w mediach społecznościowych, co wraz z udziałem wielu osobowości medialnych pozwala na szeroką promocję wydarzeń. Plany rozwojowe zawierają nie tylko pozyskiwanie przychodów od sponsorów i z biletów, ale również z transmisji, uruchomienie marki odzieżowej, projekty NFT itp.
- Ekspozycja na tak nowatorskich i prestiżowych wydarzeniach jak SpeedGames nie tylko przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności JR Holding, ale także wpisuje się w naszą strategię wspierania projektów związanych z nowoczesnymi mediami oraz rozrywką. Dotychczas w naszym portfelu tą branżę reprezentowała Ekpa Holding, a od teraz będziemy również partycypować w rozwoju tych niezwykle emocjonujących zmagań, które stanowią nie tylko świetną rozrywkę, ale jestem przekonany, że okażą się dla nas również korzystną inwestycją – podkreślił January Ciszewski, inwestor i Prezes JR Holding.
Oprócz platformy TikTok i Grupy Polsat przedsięwzięcie wspierały lub wspierają również takie marki jak RedBull, Samsung, XTB, Goodyear, Betclic, Kaufland oraz Motul itd.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki