Skuteczny PR to podstawa działania
- Utworzono: środa, 06, czerwiec 2012 12:41
Wczoraj pojawiła się informacja o dacie debiutu Vivid Games S.A., GPW określiła, że 11 czerwca 2012 r. będzie dniem pierwszego notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect 8.8 mln praw do akcji zwykłych na okaziciela serii B.
Dzisiaj natomiast został ujawniony line-up Spółki, zapowiadający wydanie 8 nowych gier do końca 2012r. Jak wynika z dokumentu informacyjnego, działania firmy w zakresie realizacji strategii rozwoju zakładają wyprodukowanie oraz opublikowanie w 2012 r. 13 nowych tytułów gier własnej produkcji dostępnych na szereg platform sprzętowych. Specyfiką branży gier komputerowych jest sezonowość przychodów, które są najwyższe w IV kwartale roku kalendarzowego, czyżby Vivid Games najlepsze kąski zostawiał na okres Bożonarodzeniowej gorączki?
Nie każdy z przedstawionych w reklamie tytułów jest nowy. Część z nich, jak np. „Speedball 2 Evolution” jest już znana użytkownikom. Niemniej jednak, zgodnie z zapowiedziami Spółki, gry te są elementem strategii systematycznego rozszerzania platform sprzętowych, na które tworzone są gry.
Do dnia sporządzenia dokumentu informacyjnego zakończono prace nad 2 produktami, które zostały opublikowane. Obecnie kontynuowane są prace nad kolejnymi 5 produktami. Premiery wspomnianych gier nastąpią w kolejnych kwartałach 2012 r., czytamy w dokumencie informacyjnym. Znaleźć tam możemy również informację, iż w styczniu 2012 r. podpisana została umowa na promocję gry „Ski Jumping” 2012 w TVP S.A. Tytuł ten jest już znany graczom, choćby z zeszłorocznej edycji.
„Ujawnianie line-upu” a w nim tytułów, o których była mowa już w dokumencie informacyjny jest doskonałą zagrywką PR-ową. Miejmy nadzieję, że działania te okażą się skuteczne, przekonamy się o tym już w poniedziałek.
Dla przypomnienia studio deweloperskie - Vivid Games S.A. zostało założone przez Remigiusza Kościelnego oraz Jarosława Wojczakowskiego w 2006 r. Zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz publikowaniem gier na konsole przenośne i stacjonarne, komputery klasy PC i Mac, oraz nowoczesne telefony komórkowe (smartfony).
W grudniu 2011 r. została założona spółka zależna Vivid Games Ltd. z siedzibą w Londynie w celu umożliwienia sprzedaży gier Emitenta na platformie Google Play (dawniej Android Market).
Jeszcze w tym roku Spółka planuje uruchomienie biura w San Francisco, na którego czele stanie Paul Bragiel – członek Rady Nadzorczej, posiadający rozległe kontakty biznesowe, zaangażowany w szereg projektów związanych z zarządzaniem oraz inkubowaniem projektów internetowych. Dzięki temu Spółka otrzyma bezpośredni dostęp do klientów oraz partnerów z USA, a posiadanie biur na obszarze dwóch z największych rynków gier będzie dodatkowym czynnikiem wpływającym na wzrost rozpoznawalności i wiarygodności Vivid Games na arenie międzynarodowej.
Struktura akcjonariatu Emitenta (akcjonariusze posiadający co najmniej 10% głosów na Walnym Zgromadzeniu) po rejestracji akcji serii B:
Źródło: Emitent
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki