Zmiana na szczycie
- Utworzono: wtorek, 26, luty 2013 08:33
W spółce AdMassive doszło do istotnej zmiany w zarządzie, jako że zmienił się prezes tego przedsiębiorstwa. Do 24 lutego był nim Rafał Michalczyk, który objął to stanowisko 1 stycznia roku 2010. Wcześniej pracował m.in. w PTC sp. z o.o. oraz PKT sp. z o.o., a także jako menedżer w spółkach mediowych. Teraz zrezygnował z funkcji prezesa AdMassive, ponieważ - jak czytamy w komunikacie - podjął się realizacji nowych obowiązków "w imieniu znaczącego akcjonariusza AdMassive S.A., spółki Kenedix Investment Limited, polegających na wsparciu działań AdMassive na rynkach zagranicznych, w szczególności w Wielkiej Brytanii".
Michalczyka zastąpił na stanowisku prezesa Marcin Szymczak, powołany przez radę nadzorczą. Nie jest on nową postacią w AdMassive - z firmą związany jest od marca ubiegłego roku, pracował dotąd jako dyrektor zarządzający i prokurent.
To nie jedyny interesujący komunikat, jaki wczoraj opublikowała AdMassive. Okazuje się, że 24 lutego nastąpił wykup obligacji serii A, które wyemitowano, aby zakupić udziały w StrongestMedia Ltd. Wykup nastąpił dlatego, że StrongestMedia nie wywiązała się z warunków umowy, nie wypracowując w drugim półroczu roku 2012 zysku netto na zakładanym poziomie.
O nabyciu wspomnianych udziałów w StrongestMedia firma AdMassive informowała w październiku 2012 roku. Przejęcie tej spółki miało otworzyć drogi na rynek brytyjski oraz poprawić wyniki finansowe Emitenta. Założono jednak, że StrongestMedia musi wypracować zysk netto na poziomie minimum 130.000 GBP (sto trzydzieści tysięcy funtów), czyli 657.436 zł wg średniego kursu NBP z 18.10.2012 r.
Z tego powodu AdMassive skorzystała z prawa żądania odkupu 80 proc. udziałów, jakie nabyła. Jednocześnie, jak czytamy, "zarządy AdMassive i StrongestMedia podjęły decyzję o prowadzeniu dalszych rozmów mających na celu realizację transakcji nabycia udziałów na nowych warunkach".
AdMassive oferuje usługi, które pozwalają efektywnie zwiększyć sprzedaż produktów i usług klienta. Działania te realizowane są poprzez internet i media cyfrowe. W ciągu pierwszych 9 miesięcy roku 2012 wypracowała 11,411 mln zł przychodów ze sprzedaży, 925 tys. zł zysku operacyjnego oraz 686 tys. zł zysku netto. Obecnie jedna akcja spółki wyceniana jest na ok. 12 zł.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki