IMS podpisał nowy kontrakt z POLOmarket
- Utworzono: wtorek, 17, kwiecień 2012 11:05
Internet Media Services S.A. (IMS) - lider polskiego rynku Marketingu Sensorycznego podpisał nową umowę na świadczenie usług Audiomarketingu z siecią POLOmarket, liczącą obecnie już 351 sklepów, umiejscowionych zarówno w małych, jak i większych miastach na terenie całego kraju.
- Podpisanie kolejnej umowy z siecią supermarketów POLOmarket wpisuje się w realizacęi strategii rozwoju Grupy IMS. Nowy kontrakt zakłada kontynuację współpracy IMS z POLOMarketem na okres 3 lat. Widzimy, że usługa audiomarketingu jest coraz bardziej doceniania na rynku, o czym świadczy powiększające się grono naszych stałych Klientów – mówi Michał Kornacki, Prezes Zarządu IMS S.A.
POLOmarket to polska sieć supermarketów, zbudowana od podstaw z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału, która działa na Polskim rynku już od 15 lat.
Internet Media Services S.A. (IMS) w sposób indywidualny traktuje każdego klienta, proponując mu nieszablonowe rozwiązanie w zakresie wykorzystania możliwości narzędzi marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży.
Grupa IMS jest międzynarodowym dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu Audiomarketingu, Digital Signage oraz Aromamarketingu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez Grupę pozwoliły osiągnąć pozycję lidera na rynku polskim, jak również rozpocząć rozwój oferty na innych rynkach europejskich. Działając, z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem, w segmencie mediów i nowoczesnych technologii wykorzystuje techniki umożliwiające kreowanie nastroju i wywieranie wpływu na zachowanie klienta.
Obecnie Grupa IMS obsługuje ponad 87% galerii handlowych. Wśród partnerów handlowych Grupy znajdują się takie firmy jak: Tesco, Makro Cash&Carry, Real, Piotr i Paweł, Alma, Bomi, Intersport, Polomarket, Billa, Carrefour, Selgros, Pzza Hut, NG2 (CCC), Super-Pharm, Top-Secret, House, Diverse, C&A, Restauracje Sphinx.
Źródło: Profescapital
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki