TVN rozreklamuje Igorię
- Utworzono: niedziela, 17, czerwiec 2012 16:07
Igoria Trade S.A. rozpoczęła działalność w marcu ubiegłego roku. Główną działalnością Spółki jest świadczenie usług finansowych za pośrednictwem platformy transakcyjnej Trejdoo, oferującej elektroniczną wymianę walut wraz ze zintegrowanym rachunkiem powierniczym escrow.
Na początku stycznia 2012 roku zakończony został pierwszy etap prac informatycznych nad projektem. W drugiej połowie tego samego miesiąca uruchomiona została platforma Tejdoo.com. Intensywne działania marketingowo-sprzedażowe w dwóch kolejnych miesiącach w istotny sposób wpłynęły na zbudowanie rozpoznawalności marki Trejdoo, a także pozyskanie klientów oraz partnerów dla projektu.
26 czerwca odbędzie Zwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy Spółki, podczas którego osoby uprawnione do głosowania podejmą decyzję w sprawie m.in. pokrycia straty za rok 2011.
Wyniki finansowe osiągnięte przez Emitenta w pierwszym kwartale b.r. potwierdzają wczesną fazę rozwoju przedsiębiorstwa: przychody ze sprzedaży wyniosły 59 tys. zł, strata netto – 123 tys. zł i wysoka kwota ...środków pieniężnych i innych aktywów pieniężnych, bo aż 2,4 mln zł.
Jak wynika z opublikowanego w dniu dzisiejszym komunikatu część tych środków znajdzie się niebawem w posiadaniu TVN Media Sp. z o.o. Spółka zawarła, bowiem umowę na przeprowadzenie kampanii reklamowej w kanałach TVN, TVN24, TVN Style, TVN7, TVN Turbo oraz TVN Player. Wartość umowy jest podana dość ogólnie i ma przekraczać 10% kapitału zakładowego Spółki. Kapitał własny Igorii Trade wynosił po 3 miesiącach 2012 roku 687 tys. zł.
Zgodnie z informacją zawartą w raporcie wybór i zawarcie umowy z TVN Media Sp. z o.o. jest podyktowany chęcią zapewnienia profesjonalnie przeprowadzonej obsługi kampanii reklamowej, która zrealizuje cele założone przez Emitenta. Transakcja została zawarta na warunkach rynkowych.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki