IMS podzieli się zyskiem?
- Utworzono: czwartek, 17, styczeń 2013 07:36
W środę walory Internet Media Services S.A. zyskiwały niemal 14 proc. Powodem takiego ruchu był zapewne komunikat Spółki, który mocno zadowolił inwestorów oraz akcjonariuszy.
Otóż wczoraj przed południem zarząd Internet Media Services S.A. poinformował w komunikacie bieżącym, iż dzięki dobrym wynikom całej Grupy za 2012 rok oraz planem zakończenia istotnych inwestycji (dotyczą Systemu Digital Signage Premium oraz System Lokalizator) w najbliższych miesiącach będzie rekomendował wypłatę dywidendy za 2012 rok. Ma ona wynieść 331 tys. zł, co oznacza, że na jedną akcję przypadłby zaledwie 1 grosz. Taka polityka dywidendowa ma zostać utrzymana w kolejnych latach. „W kolejnych latach również będziemy dążyli do tego, aby dzielić się zyskiem z naszymi Akcjonariuszami. Wysokość dywidendy w danym roku obrotowym będzie uzależniona od potrzeb inwestycyjnych i bieżącej sytuacji finansowej Spółki” - pisze w komunikacie Michał Kornacki, prezes zarządu IMS S.A.
Trzeba jednak pamiętać, że ostateczną decyzję w kwestii ewentualnej wypłaty dywidendy podejmie Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.
Kilka dni temu odbyło się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Spółki. Więcej informacji na temat podjętych na nim uchwał znajduje się w tej publikacji.
Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu, videomarketingu i aromamarketingu.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki