Z mediów do informatyki
- Utworzono: poniedziałek, 01, lipiec 2013 12:50
Notowaną na alternatywnym rynku GPW Tro Media S.A. czekają spore zmiany. Spółka zmieni swoją nazwę i połączy się z innym przedsiębiorstwem.
Już wcześniej Emitent informował o zamiarze połączenia z WDSP Holding S.A. W całej transakcji Tro Media S.A. miała być podmiotem przejmującym. Sama WDSP Holding to grupa spółek z branży ICT (Information and Communication Technology). Firma dostarcza rozwiązania informatyczne dla firm – tworzy m.in. portale internetowe, rozwiązania dedykowane dla biznesu oraz oferuje outsourcing IT i doradztwo. To również agencja interaktywna i kreatywna. Na jej stronie internetowej można przeczytać, że znajduje się ona w fazie przygotowań do wejścia na rynek giełdowy, chociaż miało to nastąpić na przełomie 2012 i 2013 roku.
W 2012 roku Spółka zanotowała ponad 385 tys. zł zysku netto, który zgodnie z podjętą uchwałą, zostanie w całości przeznaczony na kapitał zapasowy. To właśnie na ostatnim zgromadzeniu zapadła również finalna decyzja o połączeniu z WDSP Holding S.A. W celu realizacji owego połączenia kapitał zakładowy Tro Medii S.A. został podwyższony o kwotę maksymalną, czyli 3.723.084 zł do 5.088.084 zł w wyniku emisji maksymalnie 37.230.840 akcji serii D (wszystkie o jednostkowej wartości nominalnej w wysokości 0,1 zł). Wszystkie nowe walory zostaną przekazane WDSP Holding S.A. w stosunku 10:11. Chodzi o to, że za każde 10 papierów WDSP przydzielonych będzie 11 walorów Emitenta z NewConnect . Akcje serii D mają również docelowo trafić do obrotu na NewConnect.
Kapitał zakładowy Tro Media S.A. wynosi więc nie więcej niż 5.088.084 zł i dzieli się na:
- 11.000.000 akcji serii A,
- 2.000.000 akcji serii B,
- 650.000 akcji serii C,
- nie więcej niż 37.230.840 akcji serii D.
Co ważne, zmieni się również nazwa Emitenta. W nowym kształcie będzie to Indata Software S.A. Całe połączenie ma umożliwić realizację „dużych i skomplikowanych projektów” oraz wpłynąć na zwiększenie ekspansji w dziedzinie oferowanych rozwiązań informatycznych i reklamy internetowej. Dodatkowo, już po połączeniu, rozpoczęte zostaną starania w kierunku przeniesienia notowań na rynek regulowany.
W I kwartale tego roku Grupa Tro Media S.A. (zawierająca również Apicus Investments Ltd., Silicon Fund oraz Domenomanię.pl S.A.) uzyskała 4.9 mln zł przychodów, 134 tys. zł straty na sprzedaży i 186 tys. zł straty netto. Sama jednostka uzyskała 2,9 mln zł obrotów i 14 tys. zł zysku netto.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki