Pierwsze rezultaty podjętych działań
- Utworzono: czwartek, 25, lipiec 2013 06:03
Pod koniec ubiegłego roku zarząd Dent-a-Medical (jeszcze pod banderą Mariusza Andrycha) poinformował o otwarciu nowego kanału sprzedaży pakietów opieki stomatologicznej. Teraz Emitent przekazał komunikat o pierwszych wynikach.
Wówczas Spółka oznajmiła, że za pomocą nowego kanału będzie kierować swoje usługi do mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprzedaż miała odbywać się zarówno bezpośrednio, jak i z udziałem pośredników.
W ostatnim komunikacie Dent-a-Medical poinformowała, że zakończono rekrutację do nowego działu handlowego. Składa się on z trzech osób i dedykowany jest właśnie rozwojowi wspomnianego kanału sprzedaży. Za jego pośrednictwem Emitent ma oferować programy rabatowe, abonamentowe i vouchery na usługi stomatologiczne.
Spółka informuje, że przebudowa działu handlowego to jeden z elementów zmian wprowadzonych przez nowe władze. Obecnie funkcję prezesa zarządu pełni bowiem Łukasz Wilczewski, który na tym stanowisku zmienił wspomnianego wcześniej Mariusza Andrycha (nadal pozostaje on jednak istotnym akcjonariuszem).
Działalność nowego działu przyniosła już pierwsze efekty – Emitent otrzymał bowiem zamówienie, którego wartość sięga niemal 40 tys. zł. Zarząd Spółki ocenia, że utworzenie działu może mieć istotny wpływ na przyszłe wyniki.
Pierwsza ćwiartka tego roku nie była do końca udana dla Spółki. W porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku, przychody stopniały z 580 do 165 tys. zł. Zmniejszeniu uległa jednak strata netto (spadła z 289 do 157 tys. zł). Zarząd odnosząc się do uzyskanych wyników, podkreślił, że od końca drugiego kwartału 2012 roku Spółka nie generuje przychodów z bezpośredniego świadczenia usług stomatologicznych we własnych klinikach. Teraz fundamentem obrotów jest bowiem sprzedaż programów opieki stomatologicznej w różnych formach. Raport za drugi kwartał tego roku ma zostać opublikowany 14 sierpnia br.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki