Kolejny kanał sprzedaży Dent-a-Medical
- Utworzono: środa, 18, grudzień 2013 06:01
W ostatnim komunikacie zarząd znajdującej się na NewConnect Dent-a-Medical S.A. poinformował o podpisaniu umowy z podmiotem, który oferuje usługi w zakresie kompleksowych rozwiązań motywacyjnych.
Dent-a-Medical S.A. to podmiot, który funkcjonuje na rynku od 2005 roku. Początkowo Spółka planowała rozwój sieci w oparciu o kliniki własne, aczkolwiek z upływem czasu zmieniono strategię na tę zmierzająca w stronę integracji polskiego rynku usług stomatologicznych poprzez tworzenie sieci partnerskiej gabinetów stomatologicznych.
Obecnie Spółka trudni się tworzeniem spersonalizowanych programów opieki stomatologicznej zarówno dla klientów biznesowych, jak i indywidualnych. Na swojej witrynie Emitent informuje, iż jest największą w Polsce, wyspecjalizowaną w zarządzaniu zdrowiem i estetyką zębów, siecią klinik świadczących obsługę w pełnym zakresie usług stomatologicznych.
W 2011 roku Emitent zanotował 3,05 mln zł obrotów, 1,35 mln zł straty operacyjnej i 1,7 mln zł straty netto. Były to jednak i tak lepsze rezultaty niż dwanaście miesięcy wcześniej. Wtedy Dent-a-Medical wykazał bowiem przychody ze sprzedaży rzędu 2,92 mln zł, 2,95 mln zł straty na poziomie operacyjnym i 3,23 mln zł straty netto.
Poprzedni rok zakończył się z kolei obrotami w wysokości 1,67 mln zł, stratą operacyjną rzędu 2,06 mln zł i stratą netto na poziomie 2,4 mln zł. Tegoroczne wyniki Emitenta znów nie napawają zbytnim optymizmem. Po trzech kwartałach wykazano przychody na poziomie 411 tys. zł wobec 1,19 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. Na plus Spółce można za to zapisać redukcję strat. Stało się tak głównie dzięki ograniczeniu wydatków na wynagrodzenia i usługi obce oraz obniżce kosztów amortyzacji. Dzięki temu strata operacyjna spadła z -2 mln do -762 tys. zł, a netto z -2,14 mln do -776 tys. zł.
W czerwcu tego roku z funkcji prezesa zarządu ustąpił Mariusz Andrych (jest on jednocześnie głównym akcjonariuszem Spółki). Tę decyzję umotywował wówczas względami osobistymi. Jego funkcję przejął Łukasz Wilczewski, dotychczasowy wiceprezes zarządu.
W najnowszym komunikacie Emitent poinformował z kolei o podpisaniu umowy, która ma pozwolić Spółce uzyskać dodatkowy kanał sprzedaży swych usług i dotarcie z ofertą do kolejnej istotnej grupy klientów. Otóż Dent-a-Medical rozpoczął współpracę z Sodexo Benefit and Reward Services Polska Sp. z o.o. w kwestii kooperacji przy realizowaniu programów lojalnościowych i motywacyjnych Sodexo. Jak dowiadujemy się z komunikatu, sam kontrahent świadczy swe usługi dla ponad 37 tys. firm i instytucji, a z jego kuponów i kart przedpłaconych korzysta około 3 mln osób w Polsce.
Dzięki nawiązanej współpracy, posiadacze kuponów Sodexo będą mogli dokonywać płatności za usługi stomatologiczne w klinikach partnerskich sieci Dent-a-Medical. Zarząd ocenia, że umowa będzie istotnie rzutować na przyszłe wyniki finansowe oraz wpłynie na kreowanie marki u umocnienie pozycji rynkowej Emitenta.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki