Rozszerzenie działalności w Lauren Peso?
- Utworzono: środa, 09, październik 2013 09:25
Jedna akcja Lauren Peso kosztuje obecnie tylko 2 grosze. Już 4 listopada tego roku ma odbyć się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy. Tam przedmiotem dyskusji ma być istotna kwestia.
Chodzi o zmianę statutu, a konkretnie mówiąc, o dość ważny punkt w jego strukturze. Zmieniony ma zostać bowiem przedmiot działalności Spółki. Obecnie zakres funkcjonowania Lauren Peso zawiera się w 32 punktach. Akcjonariusze mogą jednak przegłosować jego rozszerzenie aż do 112 punktów, Jak czytamy w załączonych projektach uchwał, do listy doszłyby takie punkty jak „produkcja napojów”, „produkcja artykułów spożywczych”, „produkcja metali”, „produkcja mebli”, „reklama, badanie rynku i opinii publicznej”, „działalność detektywistyczna i ochroniarska”, czy też „opieka zdrowotna”.
Obecnie Emitent trudni się organizacją oraz prowadzeniem szkoleń biznesowych. Te skierowane są do kadry zarządzającej i pracowników. Obszarem, w którym specjalizuje się Spółka są szkolenia z zakresu zarządzania i sprzedaży. Firma dysponuje także kadrą, która umożliwia organizację szkoleń z innych dziedzin – zarządzania produkcją, obsługi klienta, marketingu i HR, czy obsługi komputera oraz umiejętności osobistych.
Lauren Peso rozpoczęła działalność w listopadzie 2006 roku. Jednak dopiero w marcu kolejnego roku zatrudniono pierwszych pracowników i rozpoczęto faktyczną działalność operacyjną. W roku 2008 nastąpił blisko pięciokrotny wzrost zatrudnienia w firmie. Powiększono także powierzchnię biurową oraz zmodernizowano sprzęt komputerowy. W sierpniu 2009 otwarto oddział we Wrocławiu, a w grudniu w Tychach (otwarto go w styczniu 2010 roku wraz z podpisaniem umowy franczyzowej na otwarcie oddziału w Łodzi). Spółka zadebiutowała na NewConnect 16 kwietnia 2010 roku. Wcześniej zakończyła emisję prywatną wartą 531 tys. zł. Jej kurs w debiucie wzrósł aż o 45,45 proc. do 0,48 zł.
Od tego czasu notowania firmy zdążyły dość znacznie spaść. Znacznie zmniejszyła się także wycena rynkowa Spółki. O ile pod koniec 2010 roku wynosiła ona jeszcze prawie 25 mln zł, o tyle teraz sięga ona nieco ponad 1,3 mln zł.
W okresie styczeń – czerwiec tego roku Spółka miała 557 tys. zł przychodów, 101 tys. zł straty operacyjnej i 120 tys. zł straty netto.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki