Produkty na kolejnych platformach, kurs rośnie
- Utworzono: środa, 16, październik 2013 13:59
Uwaga graczy jest dziś skupiona przede wszystkim na instrumentach Forever Entertainment S.A. Te są dziś najchętniej obracane, a ich kurs wzrasta o ponad 11 proc.
Spółka poinformowała bowiem jeszcze przed rozpoczęciem sesji o wydaniu jej dwóch gier (przeznaczonych na komputery klasy PC i Mac) na platformie należącej do GamersGate AB. Chodzi o „Teddy Flopy Ear – Kayaking” oraz „Teddy Floppy Ear – Mountain Adventure”. Obie są tam dostepne w cenie na poziomie 5,99 dolara. O podpisaniu dwuletniej (po upływie terminu zostanie przedłużona na kolejne dwa lata) umowy dystrybucyjnej z GamersGate Emitent informował jeszcze na początku września tego roku. Do dystrybucji przekazano także inne produkty studia – „Teddy Floppy Ear – The Race”, „Teddy Floppy Ear – Mountain Adventure”, „Frederic – Resurection of Music”, „The Sparkle 2: Evo” oraz „Iesabel”.
W ostatnim czasie Emitent informował już kilkakrotnie o premierze swojej gry na różnych platformach. I tak oto m.in. „Iesabel” zadebiutowała już na najsłynniejszej platformie – Steam oraz gamersgate.com, a „Teddy Floppy Ear – Mountain Adventure” wydano już na urządzenia Android w sklepie cyfrowym Samsung Apps.
Wszystkie te wydarzenia nie pozostają bez wpływu na walory Spółki. Te, od początku sierpnia, zdążyły już bowiem podrożeć o ponad 90 proc. Cieszą się one również wyraźnie wzmożonym zainteresowaniem graczy.
Być może teraz wyniki Emitenta ulegną poprawie. W ostatnio przekazanym raporcie kwartalnym, w ujęciu narastającym, Spółka zaprezentowała m.in. 53 tys. przychodów ze sprzedaży i 345 tys. zł straty operacyjnej. W ujęciu skonsolidowanym Emitent uzyskał już 910 tys. zł obrotów, 438 tys. zł straty operacyjnej i zanotował 416 tys. zł dodatniego wyniku netto. Tak stało się jednak za sprawą sprzedaży akcji NCME i podniesienia kapitałów w MTG S.A.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki