Częściowy sukces emisji DFP
- Utworzono: wtorek, 17, grudzień 2013 06:00
W ramach przeprowadzonej subskrypcji DFP Doradztwo Finansowe S.A. sprzedało około 87 proc. zaoferowanych instrumentów. Nie zmieniło to faktu, iż wartość przeprowadzonej emisji okazała się dość duża.
Jedną z ważniejszych uchwał, jakie podjęto na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu 2 grudnia tego roku w DFP Doradztwo Finansowe S.A., było podwyższenie kapitału zakładowego o nie więcej niż 3 mln zł w ramach emisji do 30 mln sztuk akcji serii H (o jednostkowym nominale na poziomie 0,1 zł). Prawo poboru dla dotychczasowych akcjonariuszy zostało wyłączone, a jak podano, głównym celem emisji było m.in. poszerzenie kręgu inwestorów oraz zdobycie środków niezbędnych do dalszego rozwoju Spółki.
Teraz Emitent poinformował o zakończeniu trwającej od 2 do 6 grudnia subskrypcji. Jak się okazało, właściciela znalazło 26 mln sztuk papierów, czyli 87 proc. łącznej liczby zaoferowanych instrumentów. Dwa podmioty objęły wspomniany pakiet, a cenę emisyjną ustalono na takim samym poziomie, jak wartość nominalna. Oznacza to, że łączna wartość emisji sięgnęła 2,6 mln zł, przy kosztach wynoszących niecałe 22 tys. zł.
W kontekście instrumentów Spółki warto wspomnieć także o zarejestrowaniu przez sąd podwyższenia kapitału o 200 tys. zł w ramach emisji akcji serii G.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki