Loyd podała ścieżkę rozwoju
- Utworzono: środa, 19, luty 2014 10:29
Zarząd Loyd S.A. (dawniej Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A.) przedstawił strategie rozwoju swych podmiotów zależnych. Jak pamiętamy, ostatnio u Emitenta doszło do sporych zmian strukturalnych.
Otóż wczoraj w Spółce odbyło się posiedzenie zarządu, na którym podjęto decyzje odnośnie strategii rozwoju trzech podmiotów – Polskiego Holdingu Rekrutacyjnego S.A., Shangri La S.A. oraz Sales Conecpt Sp. z o.o.
Jeżeli chodzi o pierwszy z nich, to nowy plan zakłada budowę organizacji, która ma uzyskać status lidera w dostawie rozwiązań w obszarze HR w Polsce i w Europie. Spółka ma m.in. kontynuować konsolidację rynku poprzez korzystne akwizycje podmiotów z obszaru HR i BPO (Business Process Outsourcing), a także zwiększać zaangażowanie na rynkach zagranicznych.
Shangri La S.A. ma z kolei dalej zwiększać swe zaangażowanie w branży hotelarskiej, restauracyjnej i cateringowej. Filarem działalności tego podmiotu ma być outsourcing procesów biznesowych (głównie zarządzanie obiektami hotelowymi i gastronomicznymi), dostarczanie specjalistycznego personelu i produktów szkoleniowych a także produkcja i dystrybucja produktów spożywczych oraz materiałów tekstylnych wykorzystywanych w tej branży.
Zarząd postanowił również o intensyfikacji działań zmierzających do budowy struktury Sales Concept, jako holdingu, który ma skupiać się na outsourcingu procesów handlowych i marketingowych. Firma ma głównie działać w obszarze rozbudowy procesów telesprzedażowych, obsługi procesów telemarketingowych i rozbudowy infolinii call center w różnych lokalizacjach w Polsce.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki