Partnerstwo IMS i Radiowego Doradztwa Reklamowego
- Utworzono: środa, 11, lipiec 2012 10:46
Władze spółki IMS S.A. poinformowały o rozpoczęciu współpracy z firmą Radiowe Doradztwo Reklamowe Sp.z o.o., która planuje i realizuje kampanie reklamowe w sieci kin Helios, a także w stacjach radiowych i serwisach internetowych należących do Grupy Radiowej Agory.
Dzięki umowie klienci RDR Sp.z o.o. będą mogli ze swoją ofertą dotrzeć do znanych galerii handlowych i sieci supermarketów takich jak Tesco, Selgros, Piotr i Paweł, Alma, Makro, Real i Carrefour. RDR zwiększy w ten sposób swoją siłę oddziaływania i zasięg sprzedawanych kampanii, ponieważ In-Store Radio, obsługiwane przez IMS, daje ok. 200 mln kontaktów z reklamą w ciągu miesiąca.
Internet Media Services S.A. to istniejąca już od 12 lat firma świadcząca usługi z zakresu tzw. marketingu sensorycznego. Oznacza to produkcję oraz emisję reklam dźwiękowych i wizualnych (na ekranach plazmowych) w 5300 obiektach na terenie całego kraju. Są to przede wszystkim galerie handlowe i sklepy wielkopowierzchniowe należące do głównych sieci.
W pierwszym kwartale roku 2012 IMS wypracowała 357 tys. zł zysku netto przy 6,880 mln zł przychodów ze sprzedaży. Rok 2011 przyniósł 1,887 mln zł zysku. Przychód ze sprzedaży wyniósł wtedy ponad 23,1 mln zł. Od 4 stycznia bieżącego roku spółka notowana jest na rynku NewConnect.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki