Adform po debiucie pnie się do góry
- Utworzono: wtorek, 14, maj 2013 11:53
Jako 444. podmiot, na NewConnect zadebiutowały dziś akcje Adform Group S.A., firmy działającej w obszarze wsparcia sprzedaży. Krótko przed południem cena praw do akcji Spółki wzrosła już o 12,73 proc., tj. do 6,20 zł za akcję.
W skład grupy kapitałowej, oprócz Adform Group S.A. wchodzi również Softcom Sp. z o.o., w której Emitent posiada 51 proc. udziałów oraz WIMET Sp. z o.o., która jest kontrolowana w 29,44 proc. Działalność grupy skupia się wokół projektów, wpływających na wzrost sprzedaży, wzmacnianie pozycji rynkowej marek, zwiększenie efektywności kanałów dystrybucji oraz zdobywanie i lojalizowanie klientów. Oferuje ona m.in. tworzenie materiałów POS oraz kompleksowe aranżacje punktów sprzedaży. W obszarze technologii proponuje programistyczne i multimedialne rozwiązania audio – wizualne i zarządcze, związane z procesem sprzedaży.
Adform Group znajduje się również w posiadaniu platformy produkcyjnej, w skład której wchodzą działy poligrafii, obróbki tworzyw, metalu i drewna, montażu i logistyki.
W okresie 17 – 31 stycznia tego roku Spółka zaoferowała 300 tys. akcji serii B. 11 inwestorów objęło 120.596 papierów (każdy o nominale równym 0,2 zł) po cenie emisyjnej w wysokości 5,5 zł za sztukę. Dzięki temu Emitent pozyskał 663 tys. zł.
W 2012 roku Grupa zanotowała 21,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, 3,3 mln zł zysku na działalności operacyjnej i 2,37 mln zł zysku netto przypadającego akcjonariuszom jednostki dominującej.
Instrumenty debiutujące:
- 120.596 praw do akcji serii B, o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Więcej informacji na temat Emitenta można znaleźć w tym miejscu.
Relacja video z debiutu:
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki