Przejęcie za 2 mln zł?
- Utworzono: wtorek, 16, październik 2012 12:13
W kwietniu tego roku parkiet NewConnect zasiliła spółka Auto-Spa S.A., prowadząca sieć myjni bezdotykowych. W poniedziałek późnym wieczorem Auto-Spa S.A. przekazała informację o podpisaniu przedwstępnej umowy na zakup udziałów w Hydropress Sp. z o.o.
Ta polska firma jest producentem systemów myjących oraz bezdotykowych, ekologicznych myjni samoobsługowych. Przedmiotem transakcji jest 51 udziałów, które stanowią 51 proc. kapitału zakładowego nabywanego podmiotu.
Sama umowa ma zostać zawarta do końca stycznia przyszłego roku. Warto jednak zauważyć, iż jest ona uwarunkowana podjęciem przez Emitenta uchwały o podwyższeniu kapitału zakładowego poprzez emisję prywatną skierowaną do sprzedawcy udziałów. Wartość transakcji powinna wynosić maksymalnie 2 mln zł.
„Ogromne znaczenie ma fakt, że umowa dotyczy znanej, cenionej i rozpoznawalnej marki, co dodatkowo wpłynąć powinno na tempo rozwoju sieci pod brandem Auto-Spa” – informuje w komunikacie prasowym Dariusz Ilski, prezes zarządu Auto-Spa S.A. W planach Spółki jest przede wszystkim zdobycie pozycji lidera wśród sieci samoobsługowych myjni.
Dzięki wspomnianej transakcji liczba podmiotów wchodzących w skład grupy kapitałowej Spółki powiększy się o producenta systemów myjących wykorzystywanych w myjniach bezdotykowych.
W związku z faktem, iż Spółka zamierza również przeprowadzić ekspansję terytorialną poza granica Polski, niedawno informowano również o podpisaniu przez Emitenta umowy z Autovitamin s.r.o. z siedzibą w Pradze, której przedmiotem było świadczenie usług przedstawicielstwa handlowego Auto-Spa S.A. na terytorium Republiki Czeskiej. Nabyto w tym podmiocie 10 proc. udziałów, ale Spółka posiada również opcję kupna dodatkowych 41 proc.
Spółką dominującą w grupie kapitałowej jest Auto-Spa S.A. Dwa pozostałe podmioty zależne to Auto-Spa Spa Sp. z o.o. oraz Auto-Spa Franczyza Sp. z o.o.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki