Duży sukces Forposty
- Utworzono: wtorek, 05, listopad 2013 06:01
Zarząd Forposta S.A. pochwalił się inwestorom realizacją ważnego punktu w swojej strategii rozwoju.
W Dokumencie Informacyjnym, jaki Forposta S.A. sporządziła na potrzeby wejścia na NewConnect, Spółka zawarła swą strategię rozwoju na lata 2012-2013. Głównym jej elementem było wdrożenie nowej usługi – Poczty Miejskiej i w kolejnym etapie – Poczty Międzymiastowej. M.in. na ten cel posłużyć miały środki pozyskane z emisji akcji serii B (było to ponad 5 mln zł).
W ostatnim komunikacie zarząd Spółki poinformował, że nastąpiło rozpoczęcie działań w ramach pełnego wachlarza usług Poczty Miejskiej i Międzymiejskiej. Pierwszą usługę Emitent będzie realizował w 49 byłych i obecnych miastach wojewódzkich. Chodzi o lokalne odbiory i doręczenie korespondencji oraz przesyłek pocztowych. Druga z nich to podobne usługi pomiędzy 49 miastami poprzez sieć lokalnych agentów i sortowni.
Spółka wprowadzi również inne usługi uzupełniające, m.in. dedykowanego listonosza (odbierze on całą korespondencję oraz wszelkie przesyłki z umówionego miejsca i o umówionym czasie), a także ekspresowe doręczenia (realizowane będą w kolejnym dniu roboczym po dniu odbioru w ramach Poczty Miejskiej i do 3 dni od nadania w przypadku Poczty Międzymiastowej).
Zarząd Emitenta przekonuje, że firma jest dobrze przygotowana do startu ze wspomnianymi wyżej usługami. Dostosowano zarówno system ERP, jak i aplikacje WEB dla klientów biznesowych. Spółka przeszkoliła i dokonała modelowych wdrożeń ogólnopolskich struktur operacyjnych i handlowych w zakresie proceduralnym i systemowym.
Spółka znajduje się na NewConnect od 22 maja tego roku. Dotąd działalność Spółki była deficytowa. W przeciągu pierwszego i drugiego trymestru tego roku Emitent miał 491 tys. zł przychodów ze sprzedaży, 796 tys. zł straty operacyjnej i netto.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki