Kluczowy miesiąc w MOMO
- Utworzono: środa, 16, kwiecień 2014 06:09
W najnowszym raporcie miesięcznym zarząd MOMO informuje, że marzec był kluczowym okresem dla Spółki. W tym czasie Spółka osiągnęła bowiem wzrost w trzech z czterech raportowanych kategorii sprzedaży.
Chodzi konkretnie o wolumen sprzedaży, przychody brutto ze sprzedaży oraz średnie tankowanie. Zdaniem władz jest to dowód na to, ze ostatnie nieco słabsze wyniki z poprzednich dwóch miesięcy były efektem sezonowości sprzedaży, a nie pogorszeniem działań mających na celu poprawę sprzedażowych czy też spadku wartości lokalnego rynku. Co ciekawe, władze informują, że marcowe rezultaty spowodowały, że Emitent powrócił do poziomów, jakie gwarantują mu przekroczenie progu zyskowności.
Spójrzmy na liczby. Marcowe przychody brutto ze sprzedaży wyniosły 1,17 mln zł, co oznacza, że były o 0,23 proc. wyższe r/r. W porównaniu do poprzedniego miesiąca wzrosły znacznie mocniej, bo z 936 tys. do 1,17 mln zł. Pod kątem wolumenu sprzedaży Spółka odnotowała spadek o 4,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku i niemal 24 proc. wzrost w stosunku do lutego br. (zwyżka z 177 do 219 tys. litrów). W analizowanym okresie Emitent notował 470 klientów dziennie, czyli 0,42 proc. mniej r/r i 12 proc. więcej m/m. O 5 proc. r/r wzrósł także poziom średnio tankowanego paliwa (z 14,64 do 15,03 litra).
Władze komentują, że rezultaty to efekt prowadzonej kampanii marketingowej, a głównym walorem Spółki okazuje się szybkość obsługi.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki