Niemal 11 mln unikalnych instalacji
- Utworzono: piątek, 10, październik 2014 11:18
Zarząd Examobile S.A. przedstawił inwestorom wybrane dane rynkowe, według stanu na koniec trzeciego kwartału tego roku.
Wrażenie może robić to, że do końca września tego roku unikalna liczba instalacji aplikacji wyprodukowanych przez Examobile sięgnęła aż 10,8 mln. Jak podaje Spółka, użytkownicy programów zainstalowali produkty Emitenta ponad 2,41 mln razy.
Imponująco prezentuje się również liczba wyświetleń reklam w aplikacjach Examobile. Po trzech kwartałach tego roku przekroczyła ona bowiem 210 mln, więc była o 150 proc. wyższa w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku. Co więcej, to także znacznie więcej niż w całym 2013 roku, kiedy było to 146 mln.
Emitent specjalizuje się przede wszystkim w tworzeniu i projektowaniu innowacyjnych rozwiązań, wykorzystujących Internet i mobilne technologie. W ostatnim komunikacie Spółka poinformowała, że na koniec września w jej portfolio znajdowało się ponad 170 gier i aplikacji, które znajdują się na najpopularniejszych platformach dystrybucyjnych na całym świecie.
W przypadku Examobile, szczególnie ciekawą kwestią jest to, w jaki sposób zachowuje się jej kurs. Ten bowiem, mniej więcej od drugiej połowy 2013 roku, zaczął bardzo mocno zyskiwać. Ostatnio doszło do pewnej, choć nieznacznej korekty i za jeden walor płaci się obecnie 4,33 zł. Oznacza to, że rynek wycenia obecnie Spółkę na 6,28 mln zł. Dodajmy, że w okresie sześciu miesięcy tego roku Emitent zanotował 240 tys. zł przychodów, generując przy tym 121 tys. zł EBIT i 120 tys. zł zysku netto. Na koniec czerwca aktywa były warte 523 tys. zł, z czego 497 tys. zł przypadało na majątek obrotowy.
Dodajmy, że nieco ponad tydzień temu, Spółka podała także wiadomość o udzieleniu pożyczki na rzecz kontrahenta w kwocie 200 tys. zł do końca tego roku.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki