Bloober Team zakończył emisję w niezłym stylu.
- Utworzono: czwartek, 26, luty 2015 16:38
Spółka Bloober Team zakończyła publiczną emisję swoich akcji. Nadsubskrypcja w transzy inwestorów wyniosła ponad 72%.
Przypomnijmy, że Bloober Team plasował do 500 tys. nowych akcji serii D. Ostatecznie po procesie book buildingu, spółka zaoferowała inwestorom 436 510 walorów po 24 zł. Większość z nich (382 800 sztuk) trafiła w ręce graczy instytucjonalnych. Pozostałe (43 710 sztuk) zostały przydzielone małym inwestorom. Redukcja zapisów w tej transzy wyniosła 72,53%. – To niewątpliwie wielki sukces i jesteśmy dumni że inwestorzy zaufali naszej strategii rozwoju. W kolejnych miesiącach będziemy robili wszystko by pokazać, że inwestycja w akcje Bloober Team była trafioną decyzją- deklaruje Piotr Babieno, prezes Bloober Team. Z emisji spółka pozyskała niespełna 10,5 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na dokończenie i promocję obecnie tworzonych tytułów oraz ekspansję na rynkach azjatyckich.
Pierwszym testem będzie premiera gry BRAWL. – Czekamy na akceptację przez SONY gry na konsole PlayStation 4 i PlayStation Vita i wyznaczenie daty premiery. Spodziewamy się, że nastąpi to w najbliższych dniach. Tymczasem gra została już zaakceptowana przez firmę NVIDIA na nową platformę NVIDIA Shield. Nasza gra będzie prezentowana w przyszłym tygodniu na stoisku partnera podczas targów GDC. To świetna informacja- podkreśla prezes. GDC (Games Developers Conference) w San Francisco to najważniejsze targi branżowe na świecie.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki