Boomerang wleciał na NewConnect
- Utworzono: środa, 08, styczeń 2014 12:02
Za nami pierwszy debiut w nowym, 2014 roku. Boomerang S.A. stała się tym samym już 446. notowaną spółką na „małym parkiecie”. W wyniku pierwszych transakcji kurs wzrósł o 40 proc. - a więc do 0,14 zł za akcję.
Spółka funkcjonuje w branży turystyki biznesowej, jako agencja marketingu zintegrowanego. Firma opracowuje strategie komunikacji i tworzy programy lojalnościowe wspierające proces sprzedaży, które są realizowane głównie z wykorzystaniem dwóch linii biznesowych:
- realizacji grupowych wyjazdów zagranicznych typu incentive travel (głównie dla dużych korporacji i mniejszych spółek),
- organizacji eventów – wydarzenia organizowane dla klientów biznesowych w granicach Polski (kongresy, konferencje, czy pokazy).
Emitent realizował projekty m.in. dla Polkomtel S.A., Kruk S.A., Unibep S.A., czy AB S.A.
Po trzech kwartałach poprzedniego roku Spółka miała 563 tys. zł przychodów ze sprzedaży, 289 tys. zł straty operacyjnej i 282 tys. zł straty netto. W całym roku obrotowym w planie jest uzyskanie 800 tys. zł obrotów i 160 tys. zł zysku brutto ze sprzedaży.
Spółka nie przeprowadziła oferty prywatnej swych akcji.
Instrumenty debiutujące:
- 11.982.460 akcji serii A, o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Więcej informacji o Spółce znajduje się w tym miejscu.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki