Turystyka biznesowa nadchodzi na NC
- Utworzono: wtorek, 07, styczeń 2014 09:17
Boomerag S.A. – akcje tego podmiotu zostały ostatnio wprowadzone przez GPW do alternatywnego systemu obrotu. Czym zajmuje się przyszły Emitent?
Spółka funkcjonuje w branży turystyki biznesowej, jako agencja marketingu zintegrowanego. Firma opracowuje strategie komunikacji i tworzy programy lojalnościowe wspierające proces sprzedaży, które są realizowane głównie z wykorzystaniem dwóch linii biznesowych:
- realizacji grupowych wyjazdów zagranicznych typu incentive travel (głównie dla dużych korporacji i mniejszych spółek),
- organizacji eventów – wydarzenia organizowane dla klientów biznesowych w granicach Polski (kongresy, konferencje, czy pokazy).
Boomerag generuje przychody również z innego źródła – sprzedaży polis turystycznych oraz pośrednictwa w sprzedaży biletów lotniczych, ofert hotelowych, konferencyjnych i restauracyjnych, a także produkcji gadżetów reklamowych. Jest to jednak działalność uzupełniająca i stanowi część usługi polegającej właśnie na organizacji eventów i incentive travel.
Emitent realizował projekty m.in. dla Polkomtel S.A., Kruk S.A., Unibep S.A., czy AB S.A.
Strategia rozwoju
Emitent zamierza się rozwijać w kilku obszarach. Planuje pozyskiwanie zagranicznych klientów, a szczególnie interesującymi rejonami są Skandynawia, kraje Beneluksu, Niemcy, Emiraty Arabskie oraz Ameryka Południowa. Spółka chce również powołać własną markę DMC (lokalne agencje turystyczne zajmujące się pełną obsługą grup w danym kraju) – „Touch, Feel & Taste Poland”. Docelowo, w tym roku zespół do obsługi DMC i pozyskiwania klientów ma liczyć 5 osób. Boomerang chce również powołać przedstawicielstwa turystyczne krajów, które nie mają w Polsce lub Europie Środkowej swoich placówek.
To jednak nie wszystko. Firma rozważa również realizację rozwoju dzięki akwizycjom, aczkolwiek potencjalne przejęcia będą podporządkowane głównej strategii rozwoju oferty i obecności rynkowej Boomerang. Przewidywane są również strategiczne sojusze albo konsorcja organizacyjne lub sprzedażowe (we wrześniu poprzedniego roku Emitent nawiązał współpracę ze Stowarzyszeniem Warsaw Chapter Poland H.O.G., dzięki której stowarzyszenie ma kierować każdorazowo do Emitenta zapytania ofertowe odnośnie realizacji wyjazdów zagranicznych dla swych członków).
Po trzech kwartałach poprzedniego roku Spółka miała 563 tys. zł przychodów ze sprzedaży, 289 tys. zł straty operacyjnej i 282 tys. zł straty netto. W całym roku obrotowym w planie jest uzyskanie 800 tys. zł obrotów i 160 tys. zł zysku brutto ze sprzedaży.
Instrumenty wprowadzone do obrotu:
- 11.982.460 akcji serii A, o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Zadania Autoryzowanego Doradcy pełni PL Consulting Sp. z o.o.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2635 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki