Boomerang wleciał na NewConnect
- Utworzono: środa, 08, styczeń 2014 12:02
Za nami pierwszy debiut w nowym, 2014 roku. Boomerang S.A. stała się tym samym już 446. notowaną spółką na „małym parkiecie”. W wyniku pierwszych transakcji kurs wzrósł o 40 proc. - a więc do 0,14 zł za akcję.
Spółka funkcjonuje w branży turystyki biznesowej, jako agencja marketingu zintegrowanego. Firma opracowuje strategie komunikacji i tworzy programy lojalnościowe wspierające proces sprzedaży, które są realizowane głównie z wykorzystaniem dwóch linii biznesowych:
- realizacji grupowych wyjazdów zagranicznych typu incentive travel (głównie dla dużych korporacji i mniejszych spółek),
- organizacji eventów – wydarzenia organizowane dla klientów biznesowych w granicach Polski (kongresy, konferencje, czy pokazy).
Emitent realizował projekty m.in. dla Polkomtel S.A., Kruk S.A., Unibep S.A., czy AB S.A.
Relacja video:
Po trzech kwartałach poprzedniego roku Spółka miała 563 tys. zł przychodów ze sprzedaży, 289 tys. zł straty operacyjnej i 282 tys. zł straty netto. W całym roku obrotowym w planie jest uzyskanie 800 tys. zł obrotów i 160 tys. zł zysku brutto ze sprzedaży.
Spółka nie przeprowadziła oferty prywatnej swych akcji.
Instrumenty debiutujące:
- 11.982.460 akcji serii A, o wartości nominalnej 0,1 zł każda.
Więcej informacji o Spółce znajduje się w tym miejscu.
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2752 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki