Zysk Call Center na kapitał zapasowy
- Utworzono: wtorek, 23, lipiec 2013 06:00
W 2012 roku Call Center Tools zanotowała dodatni wynik netto. Na ostatnim walnym zgromadzeniu jej akcjonariusze zadecydowali m.in. o tym, jakie będzie jego przeznaczenie.
Bilans Spółki za 2012 rok wykazał po stronie aktywów i pasywów kwotę 2,47 mln zł. W rachunku zysków i strat na pozycji wyniku netto widniał zysk w wysokości 166 tys. zł. Zgodnie z podjętą decyzją, w całości zostanie on przeznaczony na poczet kapitału zapasowego.
Walne zgromadzenie udzieliło również absolutorium wszystkim członkom rady nadzorczej i zarządu.
Główny filar działalności Spółki stanowi świadczenie usług w zakresie wsparcia działalności typu Call Center oraz rozwijanie narzędzi dedykowanych zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych. Najistotniejszym produktem Emitenta jest „ZIP”, czyli usługa Zmiennej Identyfikacji Połączeń, która pozwala zwiększyć odbieralność połączeń wychodzących z Call Center do ich klientów lub dłużników.
W I kwartale Emitent miał 1,83 mln zł obrotów, wobec 2,14 mln zł rok wcześniej. Spółka zanotowała również 246 tys. zł straty netto, podczas gdy w tym samym okresie roku poprzedniego wykazała nieco ponad 16 tys. zł czystego zysku. Władze stwierdziły jednak, iż są to wyniki zgodne z przewidywaniami. Już w raporcie za ostatni kwartał poprzedniego roku wskazywano na „możliwe wyhamowanie dynamiki sprzedaży”, a także sygnalizowano konieczność poniesienia podwyższonych kosztów związanych z rozwojem oferty i intensyfikacją realizowanych wdrożeń.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki